Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Для чого українцям мобільний інтернет? Оператор зв’язку оприлюднив дані дослідження

74% українців виходять в інтернет через смартфон

Такі дані оприлюднила компанія lifecell за результатами дослідження вподобань своїх абонентів. Зараз абсолютна більшість володарів смартфонів мають доступ до третього та четвертого поколінь мобільного інтернету. З появою 4G денне споживання мобільного інтернет-трафіку  збільшилось у 30 разів.

Поки що міста-мільйонники є лідерами з користування мобільним інтернетом, хоча зараз провідні оператори ставлять перед собою задачу збільшити кількість споживачів, що живуть в інших населених пунктах.  

"Харків’яни, які користуються lifecell, стали споживати на 62% більше мобільного інтернет-трафіку в цьому році порівняно з минулим. Ми запустили 4G  у ще 45 населених пунктах Харківської області та покращили існуючий зв’язок. Якщо говорити про те, для чого абоненти lifecell використовують мобільний інтернет, то, в першу чергу, це відеосервіси – 36%, інтернет-трафік через браузер та додатки – 33%, соцмережі – 26%, месенджери – 4%", – розповів KHARKIV Today керівник департаменту експлуатації мобільної мережі lifecell Костянтин Сотніков.

За його словами, чоловіки частіше використовують мобільний інтернет, ніж жінки – 62% проти 38% відповідно.  Щодо віку, то майже половина з них – це люди віком від 26 до 35 років. найменше тих, хто надає перевагу новим технологіям – серед абонентів старше 66 років.

Українці користуються цифровими послугами як у справах, так і в приватному житті: мають цілодобовий доступ до фінансових та адміністративних сервісів, переглядають HD-відео без затримок та грають в онлайн-ігри. Чимало можливостей відкрилося і для бізнесу: логістичні сервіси, інтернет-торгівля, телемедицина, онлайн-навчання.
Що стосується тарифів, то харків’яни найчастіше обирають такі, де переваги мобільного інтернету поєднуються з невисокою вартістю звичайних дзвінків.

"Лідером за популярністю  серед абонентів lifecell у Харкові став тарифний план "Лайфхак", – говорить Костянтин Сотніков. – Це єдиний на українському ринку тарифний план, де об’єм інтернет-трафіку визначається кількістю спожитих гігабайтів минулого місяця, до яких гарантовано  додаються ще  20 ГБ.  Наприклад, якщо у грудні ви багато переглядали відео, слухали музику, грали в онлайн-ігри та використали 10 ГБ трафіку, тоді у січні вам буде нараховано цю саму кількість, 10 ГБ, плюс гарантовані 20 ГБ".

Також, у "Лайфхак" входить ще безлім на соцмережі та 1500 хвилин на 4 тижні для дзвінків на всі номери по Україні, які можна замінити на  безліміт у мережі lifecell та 150 хв. на інші номери. До кінця 2020 року ціна "Лайфхаку" буде незмінною – 150 грн/місяць. 

Партнерський матеріал

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.