Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Жителям Харкова та області пропонують не ходити до Центру адмінпослуг двічі

Ілюстративне фото
Документи можна замовити додому чи на пошту.

Це дозволить зменшити скупчення людей під час епідемії.

Українці зможуть замовити результати адмінпослуг додому чи на поштове відділення. Відповідні зміни до правил надання послуг поштового зв'язку 26 січня ухвалили на засіданні Кабінету Міністрів, повідомили у Міністерстві цифрової трансформації.

До Центру надання адміністративних послуг не потрібно буде ходити двічі, щоб оформити заявку та забрати результат. Достатньо буде відвідати Центр для замовлення адмінпослуги, а результат отримати вдома або у відділенні "Укрпошти".

"Поштою можна отримати необхідні дозвільні документи, витяги з державних реєстрів, результати пенсійних послуг, взяття на облік внутрішньо переміщених осіб та інші результати адмінпослуг", — розповіли у міністерстві.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Харків'янам пропонують стати таємним відвідувачем центрів надання адмінпослуг

Тим, кого не буде вдома, обіцяють зателефонувати, надіслати SMS або повідомлення до месенджера або залишити у поштовій скриньці повідомлення про те, що документ можна забрати у відділенні пошти протягом семи робочих днів.

У Мінцифрі вважають, що так Центри адмінпослуг зможуть ще простіше надавати послуги українцям та зменшити скупчення людей у приміщенні під час епідемії.

Нагадаємо, минулої доби понад 1500 жителів Харківської області захворіли на коронавірус

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.