Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Відділення пошти у Харкові заплатить штраф 300 мільйонів гривень за обслуговування клієнтів

Фото: novaposhta.ua
Клієнти скаржилися на неякісне обслуговування, але перевірити це не дали, за що і доведеться заплатити.

"Нову пошту" оштрафували за порушення законодавства про захист прав споживачів.

Надходять численні звернення про неякісне обслуговування і порушення прав при користуванні послугами у відділеннях "Нової пошти" у Харкові і області. Про це повідомили у Головному управлінні Держспоживслужби у Харківській області.

Щоб захистити права споживачів, провели позапланові перевірки відділень "Нової пошти" №49 (Харків, проспект Московський, 256) і №3 (Чугуїв, вулиця Кожедуба, 1).

"У ході перевірок суб'єктом господарювання не надано документів, пояснень, необхідних для повного і всебічного розгляду звернень людей і проведення позапланових перевірок. Через що перевірити факти, викладені у зверненнях, було неможливо. Тож "Нова пошта" створила перешкоди посадовим особам, які реалізують державну політику у сфері державного контролю за дотриманням законодавства про захист прав споживачів", — розповіли у Держспоживслужбі.

Це свідчить про порушення законів "Про захист прав споживачів", "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", а також Кодексу України про адміністративні правопорушення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Новая пошта" заплатить за нелегальних співробітників у Харкові мільйони

"За порушення законодавства на "Нову пошту" наклали адміністративні штрафи та адміністративно-господарські стягнення. Загальна сума штрафних санкцій склала 325 851 634 гривень 80 копійок", — пояснили у Держспоживслужбі.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.