Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

У ЦНАПі повідомили, що тепер швидше обслуговують харків'ян

Фото: KHARKIV Today.
Центри надання адмінпослуг мають зачинятись на час повітряних тривог.

У Центрах надання адміністративних послуг звітують про те, що завдяки новій системі оповіщення про повітряні тривоги швидше реагують на запити жителів міста.

За останні 18 днів, коли у Харкові лунає своя власна тривога, ЦНАПи почали гнучкіше реагувати на безпекову ситуацію, зменшили затримки та швидше обслуговують громадян. Про це повідомила заступниця начальника управління адміністративних послуг, керівниця Регіонального центру послуг Вікторія Сягло.

"Раніше через довгі повітряні тривоги процес надання адміністративних і соціальних послуг суттєво затримувався. Ми пропонували відвідувачам або записатися на інший день, або прийти з цим же талоном наступного дня. Зараз, коли повітряні тривоги стали значно коротшими, ми встигаємо приймати всіх відвідувачів протягом дня. Це особливо важливо для соціально значущих послуг - оформлення документів для ВПО, паспортних послуг, послуг ДРАЦСу тощо", — повідомили у міськраді з посиланням на Сягло. 

За її словами, введення диференційованої системи оповіщення про тривоги підвищило ефективність роботи ЦНАПів більш ніж на 30%.

Нагадаємо, систему диференційованих тривог ввели у Харкові з 22 лютого. За даними ХОВА, за цей час тривоги у Харкові лунали ненабагато менше за часом, ніж в області.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.