У Центрі надання послуг Харкова щотижня дають по 300 консультацій
У Харківському Центрі надання адміністративних послуг з початку війни щотижня консультують майже 300 чоловік.
Про це розповіли у пресслужбі міськради.
Сам Центр не працює, але працівники приймають заявки від громадян віддалено. Звернутися до фахівців можна кількома каналами:
- фейсбук https://www.facebook.com/cnap.harkiv/
- телеграм канал https://t.me/dozvil_kharkiv
- електронна пошта [email protected]
У такому режимі працює і міський департамент соціальної політики. За даними департаменту, за останні 10 днів до них надійшло понад 500 звернень. Здебільшого вони стосуються питань соціальних виплат та допомоги. Працює служба "15-62", через неї надійшло понад 300 звернень, переважно з питань пільг та оформлення довідки і допомоги внутрішньо переміщеним особам.
Зв'язатися з департаментом соцзахисту можна електронною поштою [email protected] або через Facebook.