У Центрі адмінпослуг можна отримати картку платника податків

Співробітники Податкової служби відновлюють роботу у ЦНАПі на Салтівці.

Харків'яни зможуть отримати чотири послуги.

Із п'ятниці 3 лютого у регіональному центрі послуг (проспект Тракторобудівників, 144) фахівці Головного управління Державної податкової служби у Харківській області відновлять надання консультацій та послуг. Про це повідомили в офіційному Telegram-каналі Центру надання адмінпослуг Харкова.

Які послуги відновлюють:

  • видачу картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України у формі книжечки даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • внесення до паспорта громадянина України у формі книжечки відмітки про право на здійснення будь-яких платежів за серією та номером паспорта;
  • видачу відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків;
  • приймання звітності.

Крім того, у регіональному центрі відзавтра можна буде отримати консультації щодо надання адмінпослуг, отримання електронного цифрового підпису, реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) та книги обліку розрахункових операцій (КОРО), а також дізнатися строки подання звітності, у тому числі в електронній формі.

У регіональному центрі послуг приймають за попереднім записом. Стати в електронну чергу можна за посиланням тут

Як писав KHARKIV Today, з 1 лютого діє новий номер телефону Центру надання адміністративних послуг Харкова — 0-800-57-34-34. Дзвінки безкоштовні по всій території України.