У Харкові шукають операторів, які розкажуть про картку харків'янина
Операторам контакт-центру обіцяють позмінний графік і 10 800 гривень зарплати.
Комунальне підприємство "Міський інформаційний центр" шукає на постійну роботу операторів контакт-центру з впровадження проєкту "Картка харків'янина". Про це повідомили у Харківській міській диспетчерській службі "1562".
На роботу готові прийняти без досвіду. Кандидат повинен вільно володіти українською і російською мовами, мати грамотну усну і письмову мову, вміти вільно спілкуватися по телефону, працювати з комп'ютером та офісною технікою, швидко засвоювати інформацію. З інших вимог до вакансії вказано приємний голос, ввічливість, винахідливість, оптимізм, уважність і стресостійкість.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Студентів просять допомогти з ідеями для картки харків'янина
До обов'язків оператора контакт-центру входить прийом вхідних дзвінків, консультації, пошук та пропозиції оптимальних рішень, надання інформації, робота зі скаргами і побажаннями, внесення до бази даних отриманої інформації і здійснення вхідних дзвінків.
"Перевага претендентам з досвідом роботи оператора call-центру, але не принципово. Головне — прагнення працювати і відповідально ставиться до поставлених завдань", — зазначив роботодавець.
Шукачам обіцяють офіційне працевлаштування та зарплату у розмірі 10 800 гривень. Графік роботи буде позмінним — 2/2 з 08:30 до 20:30. Офіс розташований на вулиці Ковальської, 1 (недалеко від станції метро "Площа Конституції").
Знайти вакансію можна тут.
Як писав KHARKIV Today, 9 червня у Харківській міськраді презентували запуск проєкту "Картка харків'янина" і оголосили конкурс по розробці самої картки харків'янина. За словами секретаря Харківської міськради Ігоря Терехова, за допомогою картки харків'янина сім'ї зможуть заощадити до 1000 гривень у місяць.