У Харкові проблеми з оформленням і видачею паспортів
Тим, хто став у електронну чергу і не зміг подати документи, обіцяють дати можливість подати документи найближчим часом без запису до нової черги.
8 липня проблеми були у всіх територіальних підрозділах Міграційної служби у Харківській області. Наступного дня, 9 липня, там запустили автоматизовані робочі місця. Поки на один підрозділ працює одне автоматизоване робоче місце і у Головному управлінні — два. Про це KHARKIV Today повідомили у пресслужбі Міграційної служби у Харківській області.
"Основна причина — пропав зв'язок і фіксуються перебої постійно,другий день поспіль. Може працювати, а через півгодини знову певні труднощі, знову не працює система підготовки та оформлення документів. Це стосується і ID-карток, і закордонних паспортів, і оформлення, і видачі, абсолютно всього. Досі фіксуються великі перебої. Технічні співробітники протягом двох днів працюють над їх усуненням", — розповіли у Міграційній службі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Проблеми з видачею прав у Харківській області. Чому в сервісних центрах припинений процес
Тим, хто зареєструвався у електронній черзі, але через технічні несправності не зміг подати документи на оформлення, не потрібно буде записуватися знову. У Міграційній службі обіцяють забезпечити їм подачу документів найближчим часом без нового запису до черги.
У ЦНАП Харкова черга на оформлення паспорта для виїзду за кордон відкрита на початок серпня, а у паспортному сервісі "Документ" на вулиці Сумській, 10 (ТЦ Ave Plaza) є для запису 14 липня.