Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Трамвай лишається. У Харкові відклали розширення вулиці Весніна

Ілюстративне фото: Сергій Козлов / KHARKIV Today
На вулиці Весніна хочуть прибрати одну трамвайну колію, щоб розширити дорогу для автомобілів.

У доходній частині бюджету міста — дефіцит.

Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Харківської міськради відмінило закупівлю з реконструкції вулиці Весніна на ділянці від вулиці Алчевських до вулиці Пушкінської. Про це стало відомо із системи публічних закупівель ProZorro, передає "Харківський антикорупційний центр".

Антикорупційники уточнили, що в аукціоні, що відбувся 23 листопада, найменшу пропозицію у 110 мільйонів гривень запропонувала фірма "Хозхімсервіс".

"Але 30 листопада тендерний комітет наголосив, що у зв'язку з дефіцитом коштів дохідної частини бюджету, сталося скорочення бюджету міста Харкова на 2021 рік, що унеможливлює проведення закупівлі з реконструкції вулиці Весніна на ділянці від вулиці Алчевських до вулиці Пушкінської", — розповіли у ХАЦ. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Харківське депо орендує трамвайні вагони за 2,3 мільйона гривень

За їхніми даними, фірма "Хозхімсервіс" із Київської області належить Аллі Кизименко з Донецької області. Як повідомляє портал "Наші гроші", керує фірмою її син — Марк Кизименко. Комерційним директором фірми "Хозхімсервіс" був чоловік Алли Кизименко — Олег Кизименко, раніше він очолював управління капітального будівництва Донецької облдержадміністрації, а з 2012 року був заступником мера Севастополя Володимира Яцуби.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харківській області відремонтують ділянку траси, що веде до Об'їзної

За даними ХАЦ, конкурентом фірми "Хозхімсервіс" на торгах з реконструкції вулиці Весніна на ділянці від вулиці Алчевських до вулиці Пушкінської був Консорціум "Блек Сі Консорціум".

"Пропозиція консорціуму склала 116 мільйонів 920 тисяч гривень. Власники цього консорціуму — турки з оточення Ярославського. Саме цей консорціум переміг на тендері з розширення проїжджої частини на вулиці Весніна на ділянці від вулиці Сумської до вулиці Алчевських на загальну суму 80 мільйонів. Детальні кошториси до договору не були опубліковані", — розповіли у ХАЦ.

Антикорупційники повідомили, що партнер турків в Україні — група Олександра Ярославського DCH.

"DCH є місцевим стратегічним партнером компанії Makyol, який надає консультаційну підтримку з широкого кола питань. Це включає контакти у бізнес-спільноті та управлінні проєктами", — повідомило видання "НВ" з посиланням на пресслужбу групи.

У ХАЦ нагадали, Ігор Терехов розповів, що проїжджу частину на вулиці Весніна та Журавлівському узвозі розширюватимуть за рахунок однієї трамвайної колії.

Як писав KHARKIV Today, влітку у мерії говорили, що до кінця року трамваї на Весніна курсуватимуть у реверсивному режимі

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.