Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

ТОП-5 відповідей на актуальні газові питання

Відповіді на розповсюджені запитання споживачів газу.

1.    Як дізнатись стан рахунку за розподіл газу?


Дізнатись поточний стан особового рахунку за розподіл газу, звірити оплати та нарахування можна у дистанційному форматі, через особистий кабінет на сайті "Газмережі" або за телефонами контакт-центру: +38 066 300 28 88, +38 098 300 28 88, +38 093 300 28 88.

2.    Кому передавати показання газових лічильників?


Згідно з Кодексом ГРМ, споживачі щомісячно передають показання газових лічильників Оператору газорозподільних мереж. У Харківській області це Харківська філія "Газмережі".

Передати дані лічильника Оператору ГРМ можна:
-    через особистий кабінет на сайті "Газмережі" 
-    за телефонами контакт-центру
-    через сервіси gas.ua

3.    Як і кому оплачувати за розподіл (доставку) газу?

З 01 липня 2023 року послуги з розподілу газу на території Харківської області (крім м. Харків) надає Харківська філія ТОВ "Газорозподільні мережі України". Банківські реквізити для оплати послуг побутовими споживачами (з особовим рахунком, що розпочинається з цифр 132…):

Харківська філія ТОВ "Газорозподільні мережі України"
код ЄДРПОУ 45051254
п/р UA143518230000026039300108023 в АТ "Ощадбанк"

Оплатити послуги розподілу газу можна:
•    через особистий кабінет на сайті "Газмережі"
•    через мобільні застосунки Приват 24 та Ощад
•    у касах Приватбанку та Ощадбанку
•    у відділеннях Укрпошти.

Оплата заборгованості, що виникла за доставку газу до 1 липня 2023 року перед АТ "Харківгаз", здійснюється на банківські реквізити АТ "Харківгаз".

4.    Чи правда, що не потрібно оплачувати за розподіл газу, а кошти за доставку газу повертають за 2 роки?

Ні. Цю інформацію через соцмережі розповсюджують шахраї, аби збирати інформацію з персональними даними українців і використовувати їх у своїх цілях. Повідомляти невідомим користувачам мереж свої дані та дані банківських карток небезпечно.

5.    Як отримати необхідну консультацію у спеціалістів "Газмереж":

•    зателефонувати до контакт-центру: +38 066 300 28 88, +38 098 300 28 88, +38 093 300 28 88
•    дізнатись інформацію на прийомі у найближчому центрі обслуговування клієнтів Харківської філії "Газмережі"
•    відправити запит по своєму особовому рахунку (для мешканців області) на електронну адресу центру обслуговування клієнтів (ЦОК):

Зміївський ЦОК contactZMI.kh@grmu.com.ua 
Дергачівський ЦОК  contactDER.kh@grmu.com.ua 
Красноградський ЦОК  contactKRA.kh@grmu.com.ua 
Мереф'янський ЦОК  contactMER.kh@grmu.com.ua 
Чугуївський  ЦОК contactCHU.kh@grmu.com.ua 
Куп’янський ЦОК  contactKUP.kh@grmu.com.ua.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.