Співробітники шахрайського кол-центру у Харкові видавали себе за співробітників банків
У "кол-центрі" працювали щонайменше 13 операторів.
У Харкові поліцейські припинили шахрайську діяльність "кол-центру". Учасники незаконного бізнесу під виглядом менеджерів різних банківських установ входили у довіру до їхніх клієнтів та переводили гроші з банківських карток. Про це повідомили у відділі комунікації поліції у Харківській області.
У вересні правоохоронцям надійшла інформація про незаконну діяльність групи людей, які під виглядом працівників банків, телефонували клієнтам і видавали себе за їх менеджерів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ФБР вирахувало міжнародний кол-центр шахраїв у Харкові
"Під час розмови шахраї дізнавалися персональні дані постраждалих, за допомогою яких через банківські мобільні додатки отримували доступ до управління картковими рахунками, та переводили гроші на підконтрольні їм рахунки", — розповіли у поліції.
7 грудня поліцейські провели спеціальну операцію — одночасно обшукали офіс зловмисників та місця проживання. Звідти забрали комп'ютерну техніку, записи з тіньовими угодами, мобільні телефони, SIM-картки та банківські картки, які використовували у протиправних цілях. Також на місці поліцейські встановили осіб 13 операторів "кол-центру", зараз з ними проводять слідчі дії.
Трьом організаторам злочинної схеми висунули підозри за ч. 3 ст. 190 Кримінального кодексу України (шахрайство). Вирішується питання про обрання ним запобіжних заходів. Відповідно до санкції статті зловмисникам загрожує до восьми років ув'язнення. Поліцейські шукають усіх учасників злочинної угоди та постраждалих. Досудове розслідування триває.