Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

У "Харківобленерго" розказали, що робити з неправильними показниками у квитанціях

Фото: KHARKIV Today

У "Харківобленерго" закликають передавати показники лічильників, зокрема з тих квартир, у яких фактично ніхто не проживає.

Харків'янам пояснили, що під час повномасштабної війни співробітники компанії можуть проводити нарахування у платіжках не за приладами обліку, а розрахунковим шляхом (якщо споживачі не передають показання лічильників). Це можна виправити, потрібно тільки передати коректні цифри з лічильника.

"Нарахування за електроенергію здійснюється виключно за фактичними показниками лічильника. Тому підстав для занепокоєння щодо можливих помилкових нарахувань немає. Відповідно до договору про розподіл електричної енергії та Кодексу комерційного обліку, споживачі зобов’язані передавати фактичні показники лічильника. Для цього діє низка зручних каналів зв’язку: месенджери Viber та Telegram, особистий кабінет, офіційний сайт компанії, а також кол-центр", — повідомив комерційний директор АТ "Харківобленерго" Денис Кононець.

За нормативами, енергетики раз на пів року мають отримати показання з лічильників. Аби не було зайвих нарахувань, потрібно написати заяву про те, що у помешканні ніхто не живе або передавати "нулі".

Усім, кому потрібно замінити лічильники класу 2,5 (застарілі, інформація про це міститься у паспорті приладу або на його корпусі) звернутися до "Харківобленерго" та погодити дату і час заміни.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.