Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Російські окупанти пошкодили понад 150 шкіл та дитсадків у Харкові

Фото: А. Бринза.
Під обстріл потрапляють школи, заклади позашкільної освіти, дитячі садки.

Цифри руйнувань не є остаточними, оскільки до деяких будівель немає доступу через постійні обстріли.

З початку війни у ​​Харкові російські окупанти пошкодили 156 закладів освіти: 83 школи, 61 дитячий садок, 9 закладів позашкільної освіти, три будівлі управління освіти. Повністю зруйновані одна школа та три дитячі садки. Про це повідомили у Харківській обласній прокуратурі.

По області поки що неможливо порахувати кількість зруйнованих: багато населених пунктів окуповані. На даний момент відомо про те, що постраждали 12 шкіл, два дитячі садки і один технікум. До того ж, окупанти повністю знищили дві школи та один дитячий садок.

"Збір та фіксація доказів військових злочинів, скоєних окупантами, триває. У всіх кримінальних провадженнях, започаткованих за фактами порушення законів та звичаїв війни, забезпечено належне процесуальне керівництво органами прокуратури регіону.

Як повідомив Харківський міський голова Ігор Терехов 5 квітня в ефірі телеканалу "Рада", за весь час війни у Харкові внаслідок обстрілів зруйновано 1484 житлові будинки.

"Харків був дуже красивим містом до війни. Я скажу, що ми обов'язково з пекла місто відновимо. Харків буде ще красивішим, ніж був, це абсолютно точно. 1484  будинку зруйнували російські окупанти", — сказав Терехов.

Зазначимо, за інформацією прокуратури, з початку війни окупанти вбили 21 дитину на Харківщині, ще 50 дітей поранили.

Як писав KHARKIV Today, Президент України Володимир Зеленський пообіцяв швидко та якісно відбудувати зруйновані внаслідок обстрілу російськими окупантами міста України, зокрема і Харків. Після перемоги в Україні діятиме спеціальна державна програма з відбудови зруйнованих міст.

Простий текст

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.