Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Продукцію неіснуючого асфальтобетонного заводу хотіли використовувати для ремонту дороги

Фото: СБУ
За даними СБУ, іноземна фірма подала на участь в торгах підроблену документацію.

В СБУ з'ясували, що асфальтобетонний завод, зазначений в тендерній документації на ремонт доріг, не існував.

Аферу планував менеджмент іноземної компанії при виконанні дорожніх робіт. Про це повідомив начальник пресцентру Управління Служби безпеки в Харківській області Владислав Абдула.

За даними СБУ, мова йде про тендер на проведення ремонту однієї з автодоріг державного значення в Харківській області в 2020 році. Фінансування робіт повинні забезпечувати з бюджету, а їх очікувана вартість становила понад один мільярд 300 мільйонів гривень.

"Аналізуючи документацію, співробітники СБУ виявили, що менеджмент іноземної комерційної структури, яка брала участь в торгах, надав підроблену документацію. Через недостовірно подану пропозиції компанія мала всі шанси стати переможцем тендера. Встановлено, що асфальтобетонного заводу, зазначеного в документації, взагалі не існує, за його "адресою" знаходиться пустир. Також в пропозиції іноземної компанії виявлені інші суттєві невідповідності вимогам тендерної документації. За висновком експертів, виконання робіт недоброякісним підрядником могло привести до розкрадання десятків мільйонів бюджетних коштів", — розповіли вони.

Фото: СБУ

СБУ поінформувало керівництво держпідприємства і вони відхилили тендерну пропозицію іноземної компанії через порушення ними законодавства.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Прокуратура перевіряє тариф на проїзд в харківських трамваях і тролейбусах

Там нагадали, що "Укравтодор" спільно з TAPAS вже працює над розробкою Реєстру асфальтобетонних заводів, що містять номери виданих атестатів, термін його дії, дати видачі, ОКПО компаній, геодані про розміщення заводів тощо. Реєстр повинен допомогти запобігати підробці документації і відразу виключати недобросовісних підрядників з тендерного процесу.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.