Нові станції метро у Харкові збудують за чотири роки

Олексіївську лінію підземки продовжать у напрямку аеропорту.

Також у планах заміна рухомого складу метро.

Кредитний рейтинг Харкова дає змогу втілювати нові інфраструктурні проєкти. Про це повідомив мер Харкова Ігор Терехову інтерв'ю телеканалу "НАШ". 

"Я дуже багато працюю з міжнародними фінансовими інституціями — Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком. Ми розпочинаємо будівництво метрополітену, 320 мільйонів євро. У Харкові дві станції ми починаємо будувати, чотири роки термін", — розповів міський голова.

Коли закінчаться тендерні процедури та розпочнуться будівельні роботи, Терехов не сказав. Водночас він обіцяє, що рухомий склад метрополітену повністю оновлюватимуть. У підземці підуть прохідні потяги.

"Найцікавіше, що за кошти Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку ми повністю оновлюватимемо рухомий склад метрополітену. У нас не буде більше окремих вагонів у складах метрополітену, у нас будуть повністю прохідні вагони. По-перше, це зручно, тому що ти заходиш, можеш у ході руху переміщуватися, а в умовах коронавірусу величезні простори — наша з вами безпека, меншу  інфекції", — пояснив мер Харкова.

Незважаючи на те, що метрополітен дотують, тариф залишиться на рівні 8 гривень, запевнив Терехов.

"І ще одне — асинхронні двигуни (двигун, який накопичує електроенергію). Це можливість утримання тарифів, бо якщо ми візьмемо 8 гривень тариф, то найбільшу питому вагу у тарифі займають витрати на електроенергію", — повідомив мер.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як планують витрачати гроші міського бюджету Харкова у 2022 році

Нагадаємо, метро на Одеську почнуть будувати не раніше за середину 2022 року.