На роботу — пішки. У Харкові не вдалося запустити наземний електротранспорт після ракетної атаки
На шостий день після масованого ракетного обстрілу мали б запустити трамваї та тролейбуси, як обіцяв Харівський міський голова Ігор Терехов.
Але зранку 15 березня наземний електротранспорт не вийшов на маршрути. Нових прогнозів у пресслужбі міськрради не дають, адже роботи тривають.
Нагадаємо, містом курсують близько ста автобусів, які ходять за спеціальною схемою. Але їх критично не вистачає у багатьох густонаселених мікрорайонах. Дістатися на роботу з "Одеської" неможливо: автобуси приїжджають заповненими з районів Основи та аеропорта, тому люди вже тиждень дістаються робочих місць пішки.
"Була велика надія на середу, але і сьогодні зранку довелося йти на роботу пішки, а це більше години. Автобуси та маршрутки вранці проходять повз нас, не зупиняючись", - розказують робочі одного з оборонних підприємств міста, які живуть у районі Одеської.
Нагадаємо, у місті також курсує метро, яке вдалося запустити за кілька днів після потужної ракетної атаки. Інтервали в підземці збільшені на всіх гілках до 15-ти хвилин.
Як писав KHARKIV Today, ситуація з транспортом під час блекаутів у Харкові — значно гірша, ніж з крамницями. Більшість містян користуються метро, трамваями та тролейбусами, автобусів же в Харкові лишилось близько ста, і цієї кількості не вистачає, щоб забезпечити потребу всіх людей, що їдуть вранці на роботу. Дорога від метро "Героїв Праці" до площі Свободи займає приблизно дві години. На метро цю відстань можна подолати за 20 хвилин.
Нагадаємо, Харків серйозно постраждав від ракетної атаки 9 березня. Внаслідок влучання 11 ракет по місту була значно пошкоджена критична інфраструктура. Одну з ТЕЦ вдалося запустити, ремонт триває на підстанціях. У ДТЕК говорять, що на усунення наслідків знадобиться приблизно тиждень. У Харкові протягом кількох днів застосовували аварійні графіки вимкнення світла, а також розробили погодинні.