Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Освітянка агітувала за роботу на окупантів та вилучала українські підручники на Харківщині

Фото: Харківська обласна прокуратура
Справу освітянки, яка знаходиться у розшуку, передали до суду,

Вчителька інформатики під час окупації стала директоркою школи та впроваджувала російські стандарти викладання.

Прокуратура завершила спецрозслідування та передала до суду справу освітянки з Куп’янського району. До повномасштабного вторгнення обвинувачена працювала вчителем інформатики в одному з ліцеїв Куп’янського району. За даними слідства, під час окупації колаборантка очолила "Государственное бюджетное образовательное учреждение "Средняя общеобразовательная школа №7" г. Купянска".

Колаборантка сприяла вилученню з бібліотеки українських книжок. Натомість вона отримала від окупаційної влади підручники російських видавництв, аби українські діти вчились за стандартами держави-агресорки.

"Новоспечена "директорка" агітувала проукраїнськи налаштованих педагогів, які звільнилися, працювати в окупаційному навчальному закладі, розповідаючи про переваги роботи на рф. При цьому зазначала, що обов’язковою умовою для працевлаштування є проходження курсів підвищення кваліфікації в м. бєлгород рф, а також пояснювала інші тонкощі викладання", — розповіли у Харківській обласній прокуратурі. Крім того, колаборантка організувала прийом на роботу технічного персоналу. 

Прокурори Куп’янської окружної прокуратури направили до суду обвинувальний акт стосовно 40-річної жінки за фактом колабораційної діяльності (ч. 3 ст. 111-1 КК України).

Наразі обвинувачена переховується від слідства, її оголошено у розшук. Жінку судитимуть заочно в Основʼянському районному суді м. Харкова.

Як писав KHARKIV Today, суд виніс вирок директорці ліцею на Харківщині за співпрацю з окупантами. Колаборантку арештували на пів року.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.