Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Куди телефонувати, щоб отримати "гуманітарку" від президента у Харківській області

Фото: ХОВА
Номер контакт-центру змінився.

Телефоном можуть дзвонити люди, які не змогли подати заявку онлайн.

Змінився номер контакт-центру гуманітарної допомоги "Пакунок для кожного громадянина". Про це 31 травня повідомили у Харківській обласній військовій адміністрації.

"У контакт-центр просимо дзвонити телефоном тих, хто не має можливості подати заявку на отримання продуктового набору через гуманітарний чат-бот", — додали там.

Новий номер контакт-центру: 057-728-19-18. Звертатися можна щодня з 09:00 до 18:00.

"До цього у контакт-центрі могли за день пропрацювати до 7000 звернень. А надходить понад 30 000 заявок щодня. Тому не кожен міг додзвонитися. Завдяки запуску лінії 057-728-19-18 зможемо одночасно отримувати до 100 дзвінків", — розповіла заступниця голови Харківської ОВА Віта Ковальська.

Иллюстрация: ХОВА
Ілюстрація: ХОВА

Також тепер у чат-боті можна подати заявку на гуманітарну допомогу "Пакунок кожному громадянину" для своїх рідних чи знайомих, які не мають смартфона. Для цього у меню потрібно вибрати функцію "Зареєструвати іншу людину". Смс-запрошення надійде на мобільний номер отримувача, якого зареєстрували. Знайти чат-бот у Telegram можна за посиланням .  

Як писав KHARKIV Today, у Харкові призупинили видачу президентської "гуманітарки". Відновити її планують 1 червня.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.