Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Коли у Харкові почнуть будувати нові станції метро і перегони між ними

Иллюстративное фото: Константин Чегринский/KHARKIV Today
Про будівництво розповіли у департаменті інфраструктури.

Оновлювати і реконструювати рухомий склад цього року не будуть через "обмежені можливості" бюджету Харкова.

Нові станції харківського метро "Державінська" і "Одеська" та перегінні тунелі почнуть будувати цього року. Це стало відомо з відповіді заступника директора — начальника управління транспорту і пасажирських перевезень департаменту інфраструктури Харківської міської ради Олександра Куколя, опублікованої на порталі "Доступ до правди".

"Будівництво станцій метро "Державінська" і "Одеська" та перегінних тунелів між ними у рамках проєкту "Продовження третьої лінії метрополітену в місті Харків" планується розпочати у 2022 році", — сказано у відповіді.

Зазначимо, наприкінці грудня мер Харкова Ігор Терехов повідомив, що на будівництво нових станцій метро знадобиться чотири роки, проте дата завершення тендерних процедур і початку будівельних робіт не називалася. У КП "Харківський метрополітен" планували обрати підрядника для будівництва у першій половині 2022 року, розпочати роботи — у середині року.

У своїй відповіді Олександр Куколь також розповів про плани придбання і реконструкції нинішнього рухомого складу трамваїв та вагонів метро у 2022 році. За його словами, всього на ці цілі передбачено 45 мільйонів євро (кошти передбачені інвестиційним проєктом "Міський громадський транспорт України"). Проте коштів на оновлення складу цього року немає.

"Що стосується придбання нового чи реконструкції нинішнього рухомого складу трамваїв та реконструкції вагонів метро, то через обмежені можливості бюджету Харківської міської територіальної громади коштів на ці цілі у 2022 році наразі не передбачено", — пояснив Куколь.

Зазначимо, протягом 2020 і 2021 років у Харкові відкрили дев'ять нових тролейбусних маршрутів — №47, 48 (Північна Салтівка), 49 (Жихар), 50 (П'ятихатки), 51, 52, 53, 54 (Рогань), 55 . На цих маршрутах курсують автобуси марки "Богдан" та PTS з автономним ходом. Автобуси придбали за кредитні кошти міжнародних фінансових організацій (Європейський інвестиційний банк і Європейський банк реконструкції та розвитку) упродовж 2020-2021 років.

Як писав KHARKIV Today, 24 грудня 2019 року президент Володимир Зеленський підписав угоду про будівництво двох станцій метро у Харкові у кредит. На будівництво двох станцій Олексіївської лінії підземки — "Державінської" і "Одеської" — Європейський інвестиційний банк позичає Харкову 160 мільйонів євро.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.