Харків'яни просять не оплачувати рахунки за світло через "Мегабанк"
Постачальник каже, що "Мегабанк" не перераховує гроші споживачів понад два тижні.
Приватне акціонерне товариство "Харківенергозбут" просить споживачів сплачувати рахунки за електроенергію через інші банки. Інформацію про це постачальник опублікував 21 квітня на своїй сторінці у Facebook.
"Як стало відомо, АТ "Мегабанк" зараз переживає не найкращі часи — товариство перебуває на межі банкрутства і може потрапити під ліквідацію", — пояснили у "Харківенергозбуті".
У "Харківенергозбуті" бояться, що через проблеми у банку гроші харків'ян, які вони перерахували комунальним підприємствам, можуть не дійти адресату.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Для кого не зміниться тариф на електроенергію
"Вже з 04.04.2022 до сьогодні на рахунок ПрАТ "Харківенергозбут" не було перераховано коштів, сплачених нашими споживачами за спожиту електричну енергію через АТ "Мегабанк", — повідомив постачальник.
Тому "Харківенергозбут" наполегливо просить споживачів платити за електроенергію через системи електронних платежів інших наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "ПриватБанку";
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанку;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток EasyPay;
- сайт чи відділення АТ "Укрпошта";
- мобільний додаток "Харенерго".