Харків'яни переходять до "Нафтогазу": куди звертатися
Споживачі газу Харківської області тепер стали клієнтами "Нафтогаз України". Сервіси "Харківгазу" більше не доступні.
Компанія "Харківгаз" перейшла до групи НАК "Нафтогаз України". Тому змінилися сервіси обліку та оплати використаного газу для абонентів цих компаній. Тепер вони надаються ГК "Нафтогаз України" (gas.ua; [email protected]).
"Інші сервіси обліку газу для абонентів зазначених компаній працювати не будуть", - повідомили в "Нафтогазі".
Довідкову інформацію абонентам можна отримати за телефонами:
066-300-2-888 (Vodafone),
098-300-2-888 (Kyivstar),
093-300-2-888 (Lifecell).
Нагадаємо, 17 січня пройшли обшуки у компанії "Харківгаз", яка раніше належала структурам Фірташа. У "Нафтогазі" повідомили, що сліді дії відбувалися в межах закону, адже наприкінці травня 2022 року за клопотанням ДБР суд передав до управління АРМА заарештовані приватні корпоративні права на 26 обласних та міських операторів газорозподільних систем. Підставою для такого рішення стала справа Державного бюро розслідувань щодо стягнення орендної плати з облгазів за право користування газовими мережами. Збитки держави оцінили в майже 1,5 млрд грн.
"Харківгаз" і "Харківсміськгаз" були серед 26 компаній, які передали Агентству з управління та менеджменту активів (АРМА). У вересні ексголова правління "Нафтогазу" підтвердив, що рішення про передачу облгазів в управління НАК було ухвалене, але не реалізоване через спротив РГК.
А 24 січня стало відомо, що харків'янам нарахували більше обсягів газу, ніж вони споживали. У грудні 2022 року під час нарахувань обсягів природного газу за показниками загальнобудинкових вузлів обліку стався збій. Через це нарахування споживачам газу збільшилися у порівнянні з фактично розподіленими обсягами. Наразі дані коригують, повідомила KHARKIV Today прессекретар компанії "Харківміськгаз" Марина Польшина.