Харків'яни будуть отримувати одну квитанцію за "комуналку" замість чотирьох

У Харкові запустили сервіс "Єдина квитанція".

Інформація від чотирьох комунальних підприємств буде в одній квитанції.

На засіданні виконавчого комітету Харківської міськради 5 червня ухвалили рішення про впровадження у Харкові сервісу "Єдина квитанція", який працюватиме як єдиний розрахунковий центр для інформування жителів про житлово-комунальні послуги за типом колишнього Єдиного центру на базі "Мегабанку".

Харків'янам не будуть розсилати квитанції від комунальних підприємств "Житлокомсервіс", "Комплекс з вивозу побутових відходів", "Харківводоканал" та "Харківські тепломережі", оскільки вся інформація про комунальні послуги цих підприємств буде в єдиній квитанції.

"Згідно з рішенням, натомість вони надаватимуть відповідну інформацію до новоствореного сервісу для формування, друку та доставки єдиної квитанції", — розповіли у Харківській міськраді.

Як швидко почнуть приносити одну квитанцію, у міськраді поки не повідомили: на об'єданння баз комунальних підприємтсв потрібен час. 

Як писав KHARKIV Today, єдині квитанції від "Мегабанку" не розносять від початку 2022 року. Ще на початку повномасштабної війни НБУ визнав "Мегабанк" банкрутом та вивів із ринку. Наприкінці лютого 2023 року три офісних приміщення, які раніше були відділеннями "Мегабанку", перереєстрували на мешканку Києва. У результаті оборудок нерухомість потрапила до підсанкційної компанії в Латвії, далі була перепродана. Йдеться про великі приміщення, колишні відділення банку по вулиці Сумській, 39, вулиці Донця-Захаржевського, 6/8 і вулиці Академіка Павлова, 160. Наприкінці березня 2023 року ДБР арештувало майно збанкрутілого"Мегабанку", яке намагалися вивести на росіян.

Нагадаємо, харків'яни просили у мера Харкова Ігоря Терехова створити міський сайт, схожий на Єдиний розрахунковий центр, який працював до ліквідації "Мегабанку".