Харків'ян просять не сплачувати за фейковими повідомленнями від "Харківгазу"
Абонентам компанії "Харківгаз" почали надходити повідомлення від приватної компанії, яка не надає жодних послуг із розподілу газу.
Такі повідомлення є фейковими. Після переходу акціонерного товариства "Харківгаз" до державної компанії "Нафтогаз України" приватні сервіси 104.ua перестали працювати для жителів Харківщини. При отриманні таких повідомлень слід одразу звертатися до поліції. Про це повідомили у "Харківгазі".
"Будь-які повідомлення, надіслані сервісами, не є достовірними, — зазначили у "Харківгазі". — У випадку отримання таких листів рекомендуємо відписатись від будь-яких розсилок 104.ua та звернутись до правоохоронних органів".
У фейкових повідомленнях сказано, що абоненти "Харківгазу" можуть сплачувати за розподіл газу за допомогою сервісів 104.ua. Повідомлення відправлені з електронної адреси "Харківгазу", яка вже не діє.
Дізнатися про послуги з розподілу та споживання газу можна у контакт-центрі "Нафтогазу" за номерами телефонів:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Також можна зв'язуватися за номерами телефонів та електронними адресами центрів обслуговування клієнтів "Харківгазу" або отримати консультацію під час особистого прийому.
![газ](/sites/default/files/inline-images/%D0%B3_60.jpg)
Як писав KHARKIV Today, компанія "Харківміськгаз" перейшла до групи "Нафтогаз України". Тому клієнтів у Харкові перевели на сервіси обліку "Нафтогазу". Особові рахунки клієнтів та реквізити для сплати за послугу з доставки газу залишилися незмінними.