Харків'ян просять не сплачувати за фейковими повідомленнями від "Харківгазу"
Абонентам компанії "Харківгаз" почали надходити повідомлення від приватної компанії, яка не надає жодних послуг із розподілу газу.
Такі повідомлення є фейковими. Після переходу акціонерного товариства "Харківгаз" до державної компанії "Нафтогаз України" приватні сервіси 104.ua перестали працювати для жителів Харківщини. При отриманні таких повідомлень слід одразу звертатися до поліції. Про це повідомили у "Харківгазі".
"Будь-які повідомлення, надіслані сервісами, не є достовірними, — зазначили у "Харківгазі". — У випадку отримання таких листів рекомендуємо відписатись від будь-яких розсилок 104.ua та звернутись до правоохоронних органів".
У фейкових повідомленнях сказано, що абоненти "Харківгазу" можуть сплачувати за розподіл газу за допомогою сервісів 104.ua. Повідомлення відправлені з електронної адреси "Харківгазу", яка вже не діє.
Дізнатися про послуги з розподілу та споживання газу можна у контакт-центрі "Нафтогазу" за номерами телефонів:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).
Також можна зв'язуватися за номерами телефонів та електронними адресами центрів обслуговування клієнтів "Харківгазу" або отримати консультацію під час особистого прийому.
Як писав KHARKIV Today, компанія "Харківміськгаз" перейшла до групи "Нафтогаз України". Тому клієнтів у Харкові перевели на сервіси обліку "Нафтогазу". Особові рахунки клієнтів та реквізити для сплати за послугу з доставки газу залишилися незмінними.