Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Харків купить довгі електробуси в кредит: оголосили тендер

Ілюстративне фото: cdn.hevcars.com.ua
Харківська міська рада "позичить" у Європейського інвестиційного банку 15 мільйонів євро на "зелені" буси.

На сайті тендерів Європейського Союзу з’явився тендер на постачання Харкову електробусів.

Ще улітку Харківська міська рада вирішила придбати для міста електробуси та зарядні станції до них у кредит. Позику дасть Європейський інвестиційний банк. Для міста планують придбати 30 електробусів.

"Поставка нових електробусів довжиною 12 м (± 0,5 м), включаючи запасні частини, витратні матеріали, обладнання, інструменти для технічного обслуговування та ремонту та супутні послуги, до загального бюджету 15 млн євро, ПДВ та, якщо доречно, митні збори виключено", - йдеться в інформаційному повідомленні на сайті ЄС.

Конкурс триватиме до 30 квітня, переможець має надати електробуси протягом 15 місяців із дня підписання угоди.

У міськраді кажуть: вирішили купувати довгі електробуси, бо вони будуть їздити великими магістралями.

"Попит на техніку у Харкові зріс, зокрема і на електробуси. Багато "Карсанів" були пошкоджені, щось вдається відновити, але це повільний процес. Довгі автобуси будуть курсувати великими магістралями. У нас є досвід з 12-метровими тролейбусами", - розказав KHARKIV Today директор департаменту будівництва та шляхового господарства міськради Дмитро Липовий.

Скільки вдасться купити електробусів, невідомо: місто розраховує на 30 одиниць. Під який відсоток Харків бере кредит, поки невідомо.

Як писав KHARKIV Today, Європейський інвестиційний банк надасть Харкову 15 мільйонів євро на придбання електробусів. 14 липня на позачерговій сесії Харківської міської ради ухвалили рішення щодо участі міськради у проєкті "Міський громадський транспорт України ІІ".

Як писав KHARKIV Today, рік тому Ігор Терехов заявив, що трамваї у Харкові хочуть замінити на багатьох маршрутах електробусами, оскільки вони значно дешевші за трамваї.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.