Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Картка харків'янина: розпочала роботу гаряча лінія

Отримати відповіді на свої питання можна щодня.

Вартість дзвінків на гарячу лінію згідно тарифів вашого оператора зв'язку.

У Харкові почала працювати гаряча лінія з питань, пов'язаних з карткою харків'янина. Про це повідомили у міській раді Харкова.

Задати питання і уточнити необхідну інформацію можна за телефоном (057) 725-15-35.

Отримати відповіді можна щодня з 9:00 до 20:00. Консультанти відповідають українською мовою. Тих, хто цікавиться, попереджають, що розмова записується, а надані персональні дані будуть оброблені і можуть бути передані третім особам. Вартість дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора зв'язку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коли школярам почнуть видавати картку харків'янина і чи буде другий шанс її замовити

Нагадаємо, що для оформлення картки можна заповнити електронну анкету на Порталі електронних сервісів Харкова, на сайті і у мобільному додатку "Мій Харків". Пізніше можна буде отримати паперову анкету. Ніяких особливих навичок для заповнення анкети не потрібно. Для початку необхідно скористатися електронною ідентифікацією (електронним підписом чи електронними сервісами банку-id) і ввести свої дані.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.