Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Ігор Терехов поїхав до Туреччини за мініатюрними автобусами

Секретар Харківської міськради поїхав до Туреччини.

Делегація з Харкова звернула увагу на низькопідлогові автобуси.

Секретар Харківської міської ради Ігор Терехов і заступник харківського міського голови з питань інфраструктури Євген Водовозов перебувають у Туреччині в машинобудівній компанії Karsan, де знайомляться з виробництвом автобусів. Про це Терехов повідомив в своєму Telegram.

"Ознайомилися з виробництвом автобусів компанії "Карсан", яка виробляє транспорт понад 50 років для 24 країн світу. Особлива увага — 6 і 8-метровим моделям на 22 і 58 місць, з низькою підлогою, які будуть зручні для використання на вулицях Харкова. Зокрема, для людей з обмеженими можливостями і для дітей. А ви хотіли б, щоб такі нові автобуси курсували харківськими вулицями?", — поцікавився Терехов у харків'ян.

автобус
Фото: Ігор Терехов / Telegram

Відзначимо, Karsan — турецька машинобудівна компанія, розташована в місті Акчалар, заснована в 1966 році. Компанія виробляє мікроавтобуси Peugeot, Fiat Ducato і Peugeot Boxer, різні спецмашини (для "швидкої допомоги", поліції і таксі). Працює з фірмами Hyundai (легкі вантажівки), Renault Trucks (магістральні вантажні автомобілі і автопоїзди) і BredaMenarinibus (автобуси).

автобус
Фото: Ігор Терехов / Telegram

Як писав KHARKIV Today, наприкінці березня Ігор Терехов зажадав мити центральні магістралі — проспекти Московський і Гагаріна, вулицю Пушкінську, а також обурився заповненими урнами. Раніше Терехов проїхав у тролейбусі і залишився незадоволеним станом транспорту. Після поїздки доручив навести лад, і більш ретельно прибирати тролейбуси.

Нагадаємо, також Терехов розповідав про ремонт ліфтів, а перед цим побував в харківському метро і зауважив, що там брудно. Співробітникам метрополітену доручив "блискавично навести лад". Також Терехов дав вказівку встановити в метро лавки біля кожного пункту збору комунальних платежів.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.