Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

Де взяти анкету для отримання картки харків'янина

Фото: Харьковский горсовет
Раніше анкету можна було заповнити тільки в електронному вигляді.

Більше 20 тисяч жителів міста заповнили анкету для отримання картки харків'янина.

З середи, 4 серпня, у харків'ян буде можливість отримати паперову анкету в Центрах надання адміністративних послуг міста. Також вже два тижні працює електронний сервіс, де можна заповнити електронну форму анкети. Про це повідомила директорка департаменту цифрової трансформації Харківської міськради Галина Литвинець в ефірі програми "Насправді" на телеканалі Simon. 

"Для того, щоб скористатися електронним сервісом, необхідно підтвердити свою особистість, пройшовши дуже зручну і просту процедуру електронної ідентифікації людини, використовуючи або електронний підпис, або сервіси Bank-ID. Заповнення електронної анкети досить швидке, це займає 5-7 хвилин. Тому на сьогоднішній день вже більше 20 тисяч харків'ян скористалися цим сервісом і подали електронні анкети", — розповіла чиновниця.

Тим, хто не може заповнити електронну форму, пропонують отримати паперову анкету. Раніше такі анкети заповнили у школах і  комунальних підприємствах.

"Ми плануємо, що першими картки отримають учні харківських шкіл, також співробітники комунальних підприємств, вже у вересні. Все буде йти поступово, але ми вважаємо, що такі категорії, як школярі і співробітники комунальних підприємств, повинні отримати першими картки харків'янина і насолодитися тими послугами, привілеями, тим функціоналом, який буде", — пояснив відповідальний за проєкт "Картка харків'янина" Павло Столбовий.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дані картки харків'янина у міськраді обіцяють нікому не передавати

Доставляти готові картки харків'янина обіцяють різними способами.

"Людина, коли заповнює анкету, вибирає зручний спосіб отримання цієї картки. На сьогоднішній день їх  кілька: учні мають можливість отримати за місцем свого навчання, якщо це співробітник — за місцем своєї роботи, або у Центрах надання адміністративних послуг, або кур'єром, якщо така необхідність є", — повідомила директорка департаменту цифрової трансформації.

Нагадаємо, заповнювати електронну форму на отримання картки харків'янина почали 15 липня. За допомогою картки харків'янина жителі міста зможуть отримувати послуги і товари за зниженою ціною, абонементи, пропуски, спеціальні пропозиції.

Простий текст

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Рядки й абзаци переносяться автоматично.
  • Адреси вебсторінок та адреси електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.