Натисніть "подобається", щоб слідкувати за KHARKIV Today на Facebook

02 жовтня, 2020 - 11:07

Держкомісія розглядає до десяти версій падіння Ан-26

Фото: KHARKIV Today/Сергей Козлов
Про це заявив голова ХОДА Олексій Кучер.

Слідство висуває чотири версії падіння літака, держкомісія — десять. Зараз будуть працювати з інформацією з "чорних скриньок", які обіцяли розшифрувати до п'ятниці, 2 жовтня.

Державна комісія з розслідування аварії Ан-26 біля Чугуєва (Харківська область) розглядає до десяти версій катастрофи. Про це заявив голова Харківської обласної державної адміністрації Олексій Кучер в ефірі "Народ проти".

"Щодо версій, їх розглядається чотири органом досудового розслідування. І вісім-десять зараз розглядається самою комісією. Це потрібно розуміти, тому що є певні версії, є субверсіі, які виходять з них. Наприклад, ми не можемо стверджувати, що стовідсотково літак впав, тому що був несправний. Є несправність — це як одна версія. Інша версія — це людський фактор. А є ще несправність і людський фактор ", — сказав Кучер.

Усі версії голова Харківської облдержадміністрації не озвучив. Комісія точно знає, що в небі над аеродромом під час аварії перебував інший літак, якому віддали пріоритет в посадці.

"Звичайно, багато чого комісія знає. Я навіть здивувався, тому що станом на вівторок була величезна робота зроблена комісією, багато фактів встановлено. Дійсно над аеродромом знаходилися ще інші літальні об'єкти. Це вже встановлено. Дійсно перед цим був посаджений інший літак. Дійсно там від спілкування до падіння приблизно близько хвилини було. Ці факти встановлені. Тепер необхідно співставити — як все відбувалося в динаміці", — пояснив Кучер.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Слідство вперше заговорило про людський фактор під час аварії Ан-26

Він додав, що "чорні скриньки" повинні повністю розшифрувати в п'ятницю, 2 жовтня. У понеділок до Харкова знову приїде віце-прем'єр-міністр і голова Державної комісії з розслідування Ан-26 Олег Уруський, щоб ознайомитися з інформацією з самописців.

Крім того, глава Харківської ОДА очікує документи про "життя" літака Ан-26, зокрема про ремонти за 43 роки і прізвищах людей, які його обслуговували. У Міноборони Кучер попросив нові літаки.

"Я вчора з міністром зустрічався, говорив, що нам необхідно оновлювати авіапарк. Це те питання, з яким я ношуся півроку. Я прошу придбати літаки, які вже готові майже. І Міністерство оборони зобов'язане їх придбати. Це той сигнал, який не можна пропустити" , — підсумував Кучер.

Нагадаємо, увечері 25 вересня військово-транспортний борт АН-26Ш впав, а потім загорівся недалеко від Чугуєва. На борту перебували 27 осіб, вижити вдалося лише одному. На місці загинули 25 людей, ще один — Віталій Вільховий — помер в лікарні. Ідентифікувати тіла не вдалося. 28 вересня розпочалися експертизи ДНК.

Простий текст

  • No HTML tags allowed.
  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.