Оприлюднення рейтингів - це чистої води навіювання
Перед минулими президентськими виборами я написала статтю "Голосуйте за переконання, а не за рейтинги". Зараз я готова це повторити, але з поправками на ниніші реалії.
Безкінечне оприлюднення рейтингів - це чистої води навіювання. Тобто непогана технологія впливу на свідомість та підсвідомість. Особливе значення має підбір кандидатів у рейтинг. З ким зрівнюють кандидата, тобто хто його оточує у рейтингу, - це теж мистецтво впливу.
Це як зі зростом Путіна, на тлі Мєдвєдєва він високий, а на тлі Трампа - ну, дуже маленький.
Я не ставлю під сумнів результати рейтингів, бо їх подають і дуже поважні організації з репутацією. Я ставлю під сумнів об"єктивність списку ймовірних кандидатів. Чому тривалий час у цих списках були люди, які не заявляли публічно про свої наміри йти у президенти? Навіщо знані соціологи проводять опитування щодо таких людей? Це ж не коректне порівння - тих, хто заявив, що балотується з тими, хто не заявляв.
Значить, хтось переконав або замовив опитування саме у такої комбінації кандидатів. Тоді нехай оприлюднять разом з результатами і замовника саме такого списку.
А якщо список ніхто не замовляв і обирали до нього просто відомих людей, тоді чому там не було - Кличка, Гройсмана, Луценка, Винника, Джамали чи Усика?
Джерело: Facebook