Нажмите "нравится", чтобы читать KHARKIV Today на Facebook

Метою візиту таки було "себе показати, на людей подивитися"

Глава правления Майдана иностранных дел

Приємно бачити реакцію на свій пост про результати візиту Гройсмана до США.

Реакції багато - від майже миттєвих блогів на УП, до публікації маси прес-релізів, підборок фотографій тощо.

Висновків з усього прочитаного і побаченого я роблю кілька:

1. Гройсман таки вважає, що в політиці всерйоз і надовго - обростає і обживається консультантами, радниками і тд. Серед яких є розумні люди, які, між тим, давно і добре знають, як заробляти на забаганках українських політиків. Забезпечуючи при цьому мінімальний рух країни в будь-якому напрямку. Тобто майстри зовнішніх ефектів замість політичного процесу.

2. Ніяких нових домовленостей Гройсман зі США не привіз. Цифри допомоги чи перспективного кредитування, які називаються, це все в рамках попередньо озвучених чи прийнятих рішень. Загалом це і не дивно. З точки зору США Гройсман, очевидно, ще не заслужив таких інформприводів, як оголошення під свої візити про якісь програми співпраці, проекти допомоги тощо. Сам Гройсман і його команда елементарно не мали часу такі рішення чи ситуації напрацювати. Отже, метою візиту таки було "себе показати, на людей подивитися". З одного боку в цьому немає нічого поганого - підтримка Вашингтона (навіть декларативна) може бути і є фактором світової політики. Але з іншого, як свідчить попередня практика, українські прем'єри найчастіше не розуміють, що жартома, для красивого слова, для невеликого перебільшення обіцяні в Вашингтоні "літаючі крокодили" на арені українського цирку таки повинні будуть полетіти. Вашингтон - місто привітних ввічливих людей з довгою пам'яттю. І зміна американського президента не обов'язково гарантує, що про ваші обіцянки забудуть.

3. Раз уже у Гройсмана в оточенні є здібні люди, то потрібно їм нагадати, що очікувати критики - не найкраща інформстратегія. Візити в Вашингтон - серйозний політичний фасон. Вже задовго до візиту необхідно розуміти, що є досяжним і відповідним чином вибудовувати інформаційне забезпечення. І повідомлень прес-служби з фоточками після кожної зустрічі - явно замало.

Простой текст

  • HTML-теги не обрабатываются и показываются как обычный текст
  • Строки и абзацы переносятся автоматически.
  • Адреса веб-страниц и email-адреса преобразовываются в ссылки автоматически.