"Укрзалізниця" призупинила продаж електронних квитків

Завершити технічні роботи обіцяють незабаром.

Також не працюють сервіси онлайн-підтримки та гарячої лінії.

Через невідкладні технічні роботи тимчасово призупинено продаж електронних квитків на потяги "Укрзалізниці", а також роботу сервісів онлайн-підтримки та гарячої лінії. Про це 30 квітня повідомили у залізничній компанії.

"Скоро все відновимо, просимо вибачення за незручності", — додали в "Укрзалізниці".

Пізніше в залізничній компанії розповіли, що сервіси онлайн-продажу квитків все ще недоступні, тому максимум касирів вже готові обслужити пасажирів на вокзалах.

"Будьте до них лагідними, чемними один до одного та зберігайте спокій, як і притаманно українцям у стресовій ситуації. Через можливі черги до кас просимо прибувати на вокзал заздалегідь, адже поїзди  відправлятимуться за розкладом", — пояснили в "Укрзалізниці".

UPD. Близько 17:40 у залізничній компанії поінформували, що їхні онлайн-сервіси знову запрацювали.

"Квитки можна купувати через сайт та чат-бот", — уточнили в "Укрзалізниці".

Нагадаємо, із середини квітня з Харкова знову почав курсувати "Слобожанський експрес".