До списку топових рекламодавців Facebook знову потрапив помічник харківського "слуги народу"

У квітні Дмитро Ніконов витратив на рекламу в соцмережі трохи менше трьох тисяч доларів.

Помічник харківського мажоритарника Олександра Куницького — Дмитро Ніконов рекламував в Facebook діяльність депутата Харківської міськради Аліни Мустафаєвої і критикував міську владу.

У квітні на трансляцію 10 227 рекламних повідомлень політичного змісту в Україні з 1324 сторінок в Facebook витратили від 174 390 до 276 310 доларів. Частина запропонованої реклами жителям Харківської області склала 5,6%. Два найбільших рекламодавця місяця поширюють рекламу в соцмережі в основному серед жителів регіону. Інформацію про це оприлюднила громадянська мережа "ОПОРА". 

За даними "ОПОРИ", на шостому місці за витратами на рекламу в соцмережі в країні — всеукраїнське інформаційне агентство RegioNews.ua. В основному публікація його рекламних повідомлень орієнтована на користувачів з Харківської області (85% показів).

"У постах, які рекламують публікації з сайту регіонального напрямку, найчастіше згадуються імена двох політиків Михайла Добкіна (в нейтральному світлі) і Ігоря Терехова (критика його політики і рішень місцевої влади). Зауважимо, що вибори міського голови Харкова призначені на жовтень 2021 року . Реклама матеріалів видання також частково транслюється і на інші регіони — але середнє значення менше 1% показів. Вартість одного рекламного оголошення на сторінці, а їх в квітні було 88, не перевищувала 100 доларів", — розповіли в громадянській мережі.

Там уточнили, всього на рекламу в Facebook в квітні RegioNews.ua витратив 3835 доларів.

До 10 місця в списку топових рекламодавців в "ОПОРІ" віднесли сторінку засновника мережі зелених автозаправок Дмитра Ніконова. У квітні там розмістили 42 рекламні публікації, які піарили діяльність депутата Харківської міськради від партії "Слуга Народу" Аліни Мустафаєвої.

"У дисклеймері зазначено, що рекламу оплачує особисто Дмитро Ніконов. У контактах рекламодавця вказано сайт автосалону електромобілів, співвласником і засновником якого є підприємець, і його робочий ящик. На поширення рекламних постів серед жителів Харківської області було використано 2854 долари. У рекламних публікаціях просування Youtube -каналу депутата, висвітлення її діяльності і критика міської влади, зокрема секретаря міськради Ігоря Терехова", — пояснили в громадянській мережі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Наближена до Куницького депутат Харківської міськради купила квартиру за 4 мільйони гривень

Нагадаємо, в січні Дмитро Ніконов — засновник мережі зелених автозаправок і помічник "слуги народу" Олександра Куницького вже потрапляв до топ рекламодавців в соцмережі від "ОПОРИ". Тоді сторінка Дмитра Ніконова  займала сьоме місце з десяти і виклав він на рекламні публікації про Аліну Мустафаєву 3316 доларів.

Як писав KHARKIV Today, в липні 2020 року журналісти-розслідувачі повідомили, що Олександр Куницький ініціює законопроєкти, які можуть зробити з AutoEnterprise (продає електрокари та зарядні станції) монополіста. За їхньою інформацією, нардеп тісно пов'язаний із засновником компанії Дмитром Ніконовим. Останній вказаний на сайті Верховної Ради як помічник парламентарія Олександра Куницького.