Депутатка Харківської міськради витратила на рекламу у соцмережах 22 000 доларів

Аліна Мустафаєва балотувалася у мери Харкова.

Депутатка Харківської міськради Аліна Мустафаєва у топ-5 рекламодавців Facebook серед українських політиків.

Найактивнішими політиками у Facebook та Instagram у 2021 році стали колишні прем'єр-міністри Арсеній Яценюк і Володимир Гройсман, а також кандидат у народні депутати Олександр Шевченко, кандидат у мери Харкова Аліна Мустафаєва і лідер партії "За майбутнє" Ігор Палиця. Про це повідомили у громадянській мережі "ОПОРА"

"З 1 січня до 14 грудня 2021 року політичні сили, політики, інші сторінки  опублікували у Facebook та Instagram майже 123 000 рекламних повідомлень політичного змісту. Їхня загальна вартість досягла майже 2,2 мільйона доларів (близько 60 мільйонів гривень). Втім, найбільшу частку цих витрат (49,1%) становлять витрати "інших" сторінок (тобто онлайн-видань, громадських рухів або тих, хто підтримує певні політичні сили або політиків, але не є їх офіційними представництвами)", — поділилася "ОПОРА" даними свого моніторингу .

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вигнані Шарієм депутати залишаються у Харківській міськраді

Наступними за витратами стали українські політичні діячі різних рівнів — від колишнього прем'єр-міністра Арсенія Яценюка до депутатів місцевих рад. На просування у Facebook вони сукупно витратили близько 753 000 доларів (20,5 мільйона гривень), тобто 34,3% від загальних витрат на політичну рекламу в цій соціальній мережі.

Лідерство з витрат на онлайн рекламу протягом кількох місяців і минулого року утримує Арсеній Яценюк. За 2021 рік він витратив близько 70 тисяч доларів на понад 2200 рекламних повідомлень. З невеликим відривом друге місце посідає Олександр Шевченко, який у березні 2021 року балотувався у народні депутати від округу №87 (Івано-Франківська область). Він віддав понад 63 тисячі доларів на 875 рекламних повідомлень.

Майже вдвічі менше витратив Володимир Гройсман, він посів третє місце за кількістю витрачених грошей. У 2021 році Гройсман опублікував 274 рекламні повідомлення, на них пішло більше 26 000 доларів.

За ним — кандидатка на посаду міського голови Харкова Аліна Мустафаєва. Упродовж  2021 року Мустафаєва віддала понад 22 000 доларів майже на 500 рекламних повідомлень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мер Харкова задекларував першу зарплату

Замикає п'ятірку Ігор Палиця, голова політичної партії "За майбутнє", яка лідирує за витратами серед партій. На просування у Facebook та Instagram Палиця витратив близько 22 000 доларів.

У топ із витрат потрапив ще один кандидат у мери Харкова — Костянтин Немічев (голова місцевого "Нацкорпусу"). Понад  12 000 доларів йому коштували 163 рекламні повідомлення.

Нагадаємо, 31 жовтня у Харкові обирали шостого мера, ним став Ігор Терехов. Серед кандидатів була самовисуванка Аліна Мустафаєва. У 2020 році вона стала депутатом Харківської міськради від "Слуги Народу". Аліна Мустафаєва працює директором фірми з прокату автомобілів.