Після карантину проїзд в електричках в Харківській області подорожчає вдвічі

У минулому році в Харківській області не піднімали тарифи на приміські перевезення залізницею. Тепер вартість проїзду зрівняється з тарифами в Сумській і Полтавській областях.

У минулому році в Харківській області не піднімали тарифи на приміські перевезення залізницею. Тепер вартість проїзду зрівняється з тарифами в Сумській і Полтавській областях.

Погані новини чекають пасажирів приміських поїздів відразу після виходу з карантину. З 22 травня проїхати в електричці по Харківській області буде коштувати стільки ж, скільки і в Сумській і Полтавській областях. Про це KHARKIV Today повідомила прес-секретар регіональної філії АТ "Укрзалізниця" Ірина Гаманенко. Тарифи зростуть більш ніж удвічі.

"В минулому році Південна залізниця зверталася до Сумської, Полтавської облдержадміністрацій і було прийнято рішення підняти тарифи. Харківська обласна державна адміністрація не давала згоди з різних причин. 5 травня вони прийняли рішення і привели у відповідність ті тарифи, які на території Сумської та Полтавської областей, ті, які діяли в минулому році", — пояснила Гаманенко.

З 22 травня вартість проїзду в харківських електричках збільшиться так:

  • ціна перших 5 кілометрів шляху — 8 гривень;
  • від 6 до 10 кілометрів шляху — 10 гривень 50 копійок; 
  • від 11 до 20 кілометрів шляху  — 11 гривень;
  • до 300 кілометрів — 40 гривень. 

Проїзд для пільгових категорій залишиться безкоштовним.

"Також проїзд для дітей від 6 до 14 років залишили — 75% від вартості проїзду дорослого пасажира, студенти користуються пільгою в 50% і безкоштовний проїзд залишився для тих 18 категорій, які встановлені чинним законодавством", — уточнила прес-секретар регіональної філії АТ "Укрзалізниця".

Раніше в Харківській області діяли такі тарифи, тепер вони зрівняються з вартістю проїзду в сусідніх областях.

Поки невідомо, коли запустять електрички. Відповідне розпорядження на сайті Кабміну не опубліковано.

"Ми чекаємо, ми, в принципі, оперативно готові, як тільки нам дають команду. Поточний ремонт всіх  електропоїздів проведено, тому все залежить тепер від нашого уряду", — додала Гаманенко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Плавно виходимо з карантину: як зміниться життя харків'ян з 22 і 25 травня

Однак для відновлення приміського сполучення є ще одна перепона — рекордні борги за перевезення пільговиків. Харківська область — на ганебному третьому місці.

"Все можливо, розглядатимуть. Якщо ми говоримо про Харківську область, за перший квартал 2020 року перевезено у приміському сполученні 1 мільйон 577 тисяч пасажирів-пільговиків на суму 11 мільйонів 104 тисячі гривень. А компенсовано лише за три місяці 771 тисячу гривень, 6,9% від загальних перевезень", — підкреслила прес-секретар регіональної філії АТ "Укрзалізниця".