Пішли на "дистанційку": патрульна поліція, міграційна служба і "Харківгаз" просять до них не ходити

Прийом відвідувачів хочуть звести до мінімуму.

Щоб запобігти поширенню коронавірусу, багато підприємств і державні служби переходять на дистанційний режим роботи. Звернення харків'ян беруть у письмовому вигляді на поштову адресу, електронну пошту або в додатках.

З 16 березня по 3 квітня міграційна служба в Харківській області та АТ "Харківміськгаз" припиняють прийом громадян, патрульна поліція — обмежує.

Такі заходи застосовують щоб уникнути поширення COVID-19. Так, у міграційній службі із понеділка не приймають харків'ян і жителів області ні з яких питань. Поки — до 3 квітня.

"Уже сьогодні нікого немає",— сказали KHARKIV Today на "гарячій" лінії ДМС.

З 16 березня в міграційну службу можна письмово звернутися за адресою: вулиця Римарська, 24; за допомогою електронної пошти — kh@dmsu.gov.ua; за допомогою сервісу "Приймальна електронних звернень" за посиланням, або залишивши коментар на офіційній сторінці Facebook. Гаряча лінія міграційної служби продовжує роботу (номер телефону — (057) 705-52-80).

Патрульна поліція в Харківській області вирішила обмежити прийом громадян на час карантину. Пускати в управління будуть тільки з нагальних питань: видання евакуйованого транспортного засобу і повернення посвідчення водія за судовим рішенням (за умови закінчення терміну дії тимчасового дозволу на право керування і при наявності судового рішення). З усіх інших питань патрульні просять звертатися письмово за адресою: Харків, вулиця Шевченка, 315 А (індекс - 61033) або за допомогою електронної пошти: kharkiv@patrol.police.gov.ua. У зверненні необхідно вказати прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, описати суть питання, зауваження, пропозиції, скарги чи вимоги. 

В АТ "Харківміськгаз" також діють обмеження на відвідування всіх Центрів обслуговування клієнтів. До 3 квітня в структурі просять вирішувати всі питання онлайн: в особовому кабінеті, за допомогою мобільного додатку для Android чи iPhone, чат-боту в Viber чи контакт-центру

Решта комунальних служб Харкова поки працюють у штатному режимі.

Центр надання адміністративних послуг в Харкові поки роботу продовжує.

"Поки працюємо. Ще ніяких повідомлень немає", — сказала KHARKIV Today оператор загальної лінії Центру надання адмінпослуг в Харкові.

Як писав KHARKIV Today,11 березня на засіданні Кабінету міністрів України прийняли рішення про введення карантину по всій країні. Наступного дня на карантин пішли всі вузи Харкова, а з 13 березня оголосили карантин у школах і дитсадках. Пізніше роботодавцям порекомендували відправити співробітників на віддалену роботу.