Останній політ Ан-26 відновили після розшифровки "чорних скриньок": перші висновки
Комісія встановила, що в літаку відмовив один з блоків системи управління двигуна, а також були допущені "грубі порушення" при виконанні польотних завдань і в організації польотів.
Шостий політ літака Ан-26Ш, який розбився 25 вересня біля Чугуєва (Харківська область), повністю відновили по бортових самописцях. Про це заявив віце-прем'єр-міністр і керівник Державної комісії з розслідування авіакатастрофи Олег Уруський.
У середу, 7 жовтня, Уруський заслухав доповідь авіаційної, льотної та технічної підкомісій військової частини А4104 про розслідування катастрофи. Первинну, технічну причину вже виявили.
"Встановлена технічна причина позаштатної роботи лівого двигуна і спрацювання датчика падіння тиску по вимірювачу крутного моменту. Це сталося в результаті відмови в роботі одного з блоків системи управління двигуна. Також розслідування засвідчило наявність грубих порушень як при виконанні польотних завдань, так і в організації польотів в цілому", — зазначив Уруський.
Державна комісія з розслідування катастрофи продовжує роботу. Відзначається, що Міністерство оборони України завершить власне розслідування 12 жовтня 2020 року. Після цього матеріали передадуть до військових комісаріатів. Виплачувати компенсації сім'ям загиблих почнуть після 15 жовтня 2020 року.
Нагадаємо, увечері, 25 вересня, військово-транспортний борт Ан-26Ш упав, а потім загорівся недалеко від Чугуєва. На борту перебували 27 чоловік, вижити вдалося лише одному — В'ячеславу Золочевському. На місці загинули 25 людей, ще один — Віталій Вільховий помер у лікарні.