На піар Харківської обласної ради витратять мільйон гривень
До кінця року друковане видання, яке виграє тендер, буде висвітлювати діяльність Харківської облради, а також писати про надзвичайні події і аварії. Матеріали будуть погоджувати з представником облради.
Харківська обласна рада планує витратити 1 003 200 гривень на висвітлення своєї діяльності друкованими засобами масової інформації. Відповідний тендер опублікований на сайті державних закупівель ProZorro.
У документації вказано орієнтовний обсяг послуги, він становить 200 тисяч квадратних сантиметрів площі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Облрада попросить у президента вакцину для населення Харківської області
Висвітлювати діяльність Харківської облради будуть державною мовою. Замовник хоче, щоб сфера розповсюдження друкованого засобу масової інформації була місцева (Харків і всі райони Харківської області), мова видання була українською, періодичність — не менше двох разів на тиждень. Газета повинна бути суспільно-політичною та (або) інформаційною, спосіб поширення — за передплатою і в роздріб.
"Виконавець розміщує матеріали власного виробництва і надані для публікації Харківською обласною радою на будь-яких сторінках ЗМІ", — сказано в документації.
ЗМІ має буде оперативно висвітлювати надзвичайні події, аварії, стихійні лиха, супроводжувати представників облради на публічних заходах. Від ЗМІ вимагають редакційної підготовки, знання копірайтингу, рерайтингу, адаптації матеріалів для публікації, верстки.
План кожного макета матеріалів будуть погоджувати з начальником відділу з роботи з громадськістю та засобами масової інформації управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом облради.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Син Кернеса пішов в соцмережі
Аукціон призначений на 12 березня. Висвітлювати діяльність облради ЗМІ, яке виграє тендер, буде до 31 грудня 2021 року.
Як писав KHARKIV Today, Харківська міська рада витратить на піар своєї діяльності 1 909 875 гривень. Тендери на розміщення інформаційних матеріалів про соціально-культурні проєкти, житлово-комунальну проблематику, діджиталізацію і інфраструктурні проєкти, взаємодію жителів з органами місцевого самоврядування та комунальними підприємствами виграли "Місто Х", "Об'єктив" і "Статус-кво".