Хто отримає півмільйона гривень за піар Харківської міськради в 2021 році

Вартість розміщення одного матеріалу про міськраду в ЗМІ обійдеться майже в чотири тисячі гривень.

Харківська міська рада витратить на піар своєї діяльності 1 909 875 гривень. Розміщувати матеріали засоби масової інформації будуть на своїх платформах до 16 грудня 2021 року.

Тендери на розміщення інформаційних матеріалів про соціально-культурні проекти, житлово-комунальну проблематику, діджиталізацію і інфраструктурні проєкти, взаємодію жителів з органами місцевого самоврядування та комунальними підприємствами виграли "Місто Х", "Об'єктив" і "Статус-кво". Вони опубліковані на сайті державних закупівель ProZorro.

Найбільше заплатять "Статус-кво", інформагентство виграло два тендери на загальну суму 954 тисячі гривень. Пропозиції одного учасника — "Видавничого дому "Масаві" (сайт "Коментарі") відхиляли чотири рази.

Згідно з документацією, по першому тендеру, постачальник послуги на своєму електронному інформаційному ресурсі повинен розміщувати і просувати інформаційні матеріали про хід зустрічей, семінарів, конференцій та реалізацію соціально-культурних проєктів, які організовує Харківська міська рада, або які проходять при його підтримці. Мова розміщення матеріалів повинна бути українською і місцевою. Всього таких матеріалів буде 125. Тож, вартість розміщення одного матеріалу складе 3832 гривні.

Серед учасників були фірма "Видавничий дім "Масаві" (сайт "Коментарі"),"Ефективний розум (сайт "Місто Х"),"Медіа група "Об'єктив", фізична особа-підприємець Коротаєва Марія Степанівна (сайт "Харків Таймс") , інформаційне агентство "Статус-кво".

Спочатку Харківська міська рада пропонувала розміщувати про себе матеріали за 487 812,50 гривні. Під час аукціону дві фірми запропонували менші суми: "Видавничий дім "Масаві" (сайт "Коментарі") і "Ефективний розум" ("Місто Х") — 400 тисяч і 479 тисяч гривень відповідно. Незважаючи на те, що пропозиція першої було вигідніша, її відхилили. Договір уклали з "Містом Х" 15 січня.

Наступний тендер — про розміщення і просування інформаційних матеріалів про житлово-комунальну проблематику в Харкові і роз'яснення рішень міськради, їх наслідків для жителів виграла "Медіа група "Об'єктив". Пропонована міськрадою сума була та ж — 487 812,50 гривні, учасники — ті самі, що і в першому тендері. Тут вийшли вперед "Видавничий дім "Масаві" (сайт "Коментарі") і "Медіа група "Об'єктив". Перша фірма запропонувала свої послуги за меншу вартість — 350 тисяч гривень, друга — за 476 875 гривень. Проте першій знову відмовили.

Третій тендер оголосили про розміщення і просування матеріалів про проєкти діджиталізаціі в Харкові і здійсненні важливих інфраструктурних проєктів, про їхнє значення для повсякденного життя жителів. Очікувана сума і учасники були ті самі. У підсумку вибирали з двох учасників. "Видавничий дім "Масав " запропонував цього разу свої послуги за "аномально низьку" ціну, як зазначено на сайті державних закупівель, — 282 тисячі гривень."Статус-кво" готовий розміщувати матеріали за 475 тисяч гривень, договір уклали з ним.

Ще один тендер  стосується розміщення і просування інформаційних матеріалів про роз'яснення прав і обов'язків жителів у їх стосунках з органами місцевого самоврядування, комунальними підприємствами, міськими закладами освіти, охорони здоров'я, а також про культурне життя міста. Серед інших учасників пропозиція "Видавничого дому "Масаві" знову виявилася найвигіднішою — 435 тисяч гривень, але її відхилили. Переможцем визнали "Статус-кво". Послуги цього інформагентства купили за 479 тисяч гривень.

Як писав KHARKIV Today, минулого року ЗМІ висвітлювали транспортну інфраструктуру Харкова та важливі інфраструктурні проєкти за півмільйона гривень.