Харківський метрополітен за рік отримав від реклами 20 мільйонів гривень
Щодня Харківський метрополітен і "Підземне місто" отримували 66 тисяч гривень від реклами.
У 2019 році комунальне підприємство "Харківський метрополітен" отримав 20,14 мільйона гривень прибутку від надання в оренду рекламних майданчиків, — повідомили в Харківському антикорупційному центрі з посиланням на відповідь Харківської міськради.
Крім того, "Підземне місто", на балансі якого перебувають всі переходи метро, в минулому році отримало від реклами 4,17 мільйона гривень. Отже, загальний прибуток двох комунальних підприємств склав 24,3 мільйона гривень. У ХАЦ відзначили: кожного місяця КП отримували 2 мільйони гривень (щодня ця сума становила 66,6 тисячі гривень).
При цьому Держаудитслужба виявила, що з 1 січня 2016 року по 28 лютого 2019 року Харківський метрополітен занижував свої прибутки від рекламної діяльності в чотири рази. У минулому році збитки метрополітену склали 266,8 мільйона гривень.
Як писав KHARKIV Today, Харьковский метрополитен вошел в топ-20 транспортных компаний Украины по объему выручки.
КП "Харківський метрополітен" заробило майже 900 мільйонів гривень у 2018 році і опинилося на 13 місці в рейтингу за прибутком компаній наземного і трубопровідного транспорту.