Харківська область потрапила в лідери за кількістю звернень до контакт-центру МОЗ
Найбільше до МОЗ дзвонять з Київської області.
Харківська область стала третьою за кількістю оброблених дзвінків до контакт-центру Міністерства охорони здоров'я з протидії COVID-19. Про це в середу, 11 листопада, заявив заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер.
Найбільше до МОЗ дзвонили з Київської області — 22% дзвінків, з Києва і Дніпропетровської області — по 9%, з Харківської — 7%, з Черкаської — 6%.
Заступник міністра пояснив таку статистику тим, що в цих регіонах живе велика кількість людей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Повернути гроші за лікування коронавірусу вдома: що робити жителям Харкова
У Міністерстві також повідомили, що краще і своєчасно обробляють дзвінки на Волині, в Черкаській, Одеській,Чернігівській, Житомирській, Хмельницькій та Миколаївській областях.
За весь термін роботи контакт-центру (з 2 листопада) на лінію надійшло близько 27 тисяч дзвінків.
З них — 15 945 прийнято, а оброблено без черги — 3 343 дзвінки завдяки функції "call back".
Серед п'яти найпоширеніших питань: питання діагностики COVID-19 (50% дзвінків), питання амбулаторного лікування (майже 9%), безкоштовні і платні тестування (6%), порядок проходження самоізоляції (5,7%), питання підписання декларацій з сімейним лікарем (3,6%).
KHARKIV Today раніше писав про те, що Кабмін проголосував за локдаун вихідного дня.