"Харківгаз" закликає надсилати фото лічильників через Viber

Так виглядає чат-бот компанії.

Тепер клієнти компанії можуть послати через додаток фото газового лічильника.

Прес-служба АТ "Харківгаз" випустила рекомендації про те, що робити, якщо показання лічильника не збігаються з даними квитанції. Для цього слід сфотографувати лічильник і відправити фото чат-боту Viber7104ua.

"Система автоматично проаналізує завантажене фото, при відсутності зауважень розбіжності на особовому рахунку будуть виправлені", — говорять в прес-службі.

Для приєднання до чату бота Viber7104ua необхідно перейти зі свого мобільного пристрою за посиланням www.viber.com/7104ua.

У компанії повідомляють, що чат-ботом вже користуються 20 тисяч сімей в Харківській області. З його допомогою вони передають свідчення, оплачують рахунки і контролюють надходження грошей на особистий рахунок.

Компанії все частіше закликають клієнтів користуватися онлайн-послугами. Наприклад, "Харківобленерго" на певний час припинив особистий прийом відвідувачів у зв'язку з поширенням коронавірусу, передати показання лічильників можна на сайті, в додатку "Харківенерго", особистому кабінеті, Viber, Telegram, кол-центрі і за допомогою SMS.