Кернес анонімно опитує харків'ян про електронні сервіси та онлайн-послуги
Кернес чомусь запитує про послуги, які вже працюють. І за традицією — російською мовою.
У новому IT-сервісі планують зібрати найнеобхідніші міські послуги. Про це Кернес повідомив в своїх соціальних мережах.
"Ситуація з пандемією показала, наскільки важливо вчасно вийти в онлайн. Зараз моя команда розробляє додаток для харків'ян, де будуть зібрані найнеобхідніші міські послуги, сервіси", — написав Харківський міський голова.
В анонімному опитуванні харків'янам потрібно відповісти, як часто вони користуються мобільним Інтернетом і використовують інтернет-банкінг. Потім йде питання, чи варто вводити електронну чергу на прийом до лікаря, в Центрах адмінпослуг (цей сервіс давно працює) і в "Прозорий офiс".
Не забув Кернес і про розроблені раніше "примочки": "Порталі харків'янина", Helsi.me, "Портал електронних сервісів", "Е-Паркування". В опитуванні хочуть дізнатися, чи користуються цими сервісами або знають про них харків'яни. Також у них хочуть дізнатися, чи будуть потрібними послуги передачі показання лічильників, виклик майстра додому і оплати комунальних послуг онлайн. Крім того, новий онлайн-сервіс може сповіщати про ремонтні роботи ЖКГ, відключення води та тепла, аваріях житлових комунікацій, зміни в роботі транспорту, дорожні роботи і можливі пробки, за умови, що такі послуги підтримають більшість харків'ян.
Пройти опитування можна за посиланням.