Чиновники обіцяють поліпшити роботу служби "1562"

Харківську міську диспетчерську службу планують модернізувати.

Зміни торкнуться житлових кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків і жителів, яких обслуговують приватні компанії.

Харківську міську диспетчерську службу "1562" модернізують. У чат-боті створять окремий блок для заявок голів житлових кооперативів, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків. Про це повідомили в Харківській міській раді.

Крім того, в Харкові створили інтерактивну карту, де відображені 1059 будинків ЖК, ЖБК та ОСББ. На карті можна знайти інформацію про будинок (адреса, назва, керівників). Зараз додають додаткову інформацію (з'являться фото, рейтинг будинку, тариф).

"Люди також матимуть можливість оцінити якість надання послуг і порівняти з іншими будинками ОСББ. Крім того, сюди буде вноситися інформація про прибудинкові території, чи є там дитячий або спортивний майданчик, камери відеоспостереження, інформація про технічний стан будинку, які послуги і ким вони надаються", — пояснила директорка департаменту цифрової трансформації Галина Литвинець.

Ще одна зміна — диспетчерська служба буде обслуговувати не всіх жителів. Якщо будинок обслуговують комунальні підприємства, диспетчер прийме заявку і передасть її профільному підприємству. Якщо приватні компанії, диспетчер скаже людині, куди їй звертатися, і надасть конкретний номер телефону.

Як писав KHARKIV Today, харків'янам пообіцяли замінити старі вікна в під'їздах.

Під час ремонту будинків в Харкові будуть міняти старі дерев'яні вікна на сучасні металопластикові. Це будуть комплексні ремонти, в 2021 році хочуть відремонтувати 1,1 тисячі під'їздів.