Жителів Харківської області просять сплатити рахунки за світло
Менш третини споживачів платять за рахунками.
У період дії воєнного стану приватне акціонерне товариство "Харківенергозбут" працює та продовжує виконувати свої договірні зобов'язання щодо постачання електроенергії. Енергокомпанія щодня за гроші, отримані від споживачів, має закуповувати на ринку електроенергію для подальшого постачання. На сьогоднішній день рівень розрахунків усіма категоріями споживачів за електричну енергію, використану у лютому-березні 2022 року, значно знизився і становив лише 31%. Про це 25 квітня повідомили у "Харківенергозбуті".
"Такий рівень розрахунків унеможливлює повною мірою виконання "Харківенергозбутом" своїх зобов'язань із закупівлі необхідних обсягів електричної енергії, що ставить під загрозу електропостачання Харкова та області. Заборгованість усіх споживачів станом на 25 квітня, основна сума якої виникла з 24 лютого, становить більше 670 мільйонів гривень, що призводить до того, що "Харківенергозбут" не має можливості виконувати свої договірні зобов'язання за обов'язковими договорами на ринку електроенергії", — пояснили в енергокомпанії.
Виконання споживачами своїх зобов'язань щодо оплати за використану електроенергію необхідне, щоб забезпечити постійну роботу "Харківенергозбуту" і для безперебійного електропостачання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Харків'ян просять не оплачувати рахунки за світло через "Мегабанк"
"Харківенергозбут" попереджає, що у разі наявності заборгованості має право відключати світло певної категорії споживачів-боржників (крім населення), як в умовах воєнного стану, так і відразу після його закінчення, а тому слід відповідально ставитися до виконання своїх зобов'язань щодо оплати за спожиту електроенергію", — поінформували в енергокомпанії.
Постачальник електроенергії звертається до всіх споживачів-боржників із закликом виконати свої зобов'язання та сплатити заборгованість, зокрема через системи електронних платежів банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "ПриватБанку";
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "Ощадбанку";
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток EasyPay;
- сайт чи відділення АТ "Укрпошта";
- мобільний додаток "Харенерго", або іншим зручним способом.