Вакцинований Дід Мороз. Хто прийде до дітей у Харкові
Діди Морози повертаються. Якщо наприкінці 2020-го креативний ринок просів через пандемію, то зараз люди знову хочуть бачити вдома новорічних персонажів. Бажано, вакцинованих.
Нові тренди ранків 2021 року — щеплені проти коронавірусу діди морози і аніматори у костюмах із серіалу "Гра в кальмара". Втім, багато дитячих садків та шкіл ще минулого року відмовилися від новорічних свят.
Без щеплення — нікуди
Тверезий, некурець, а тепер ще й вакцинований Дід Мороз і така сама Снігуронька. Такими є вимоги батьків, які запрошують додому артистів в образі новорічних чарівників. Втім, багато агентств задовго до зими подбали про вакцинацію для співробітників, адже вони працюють не лише на Новий рік, а й на дитячих святах, які часто проходять у ресторанах та інших приміщеннях, куди через нескінченний карантин обмежили вхід нещепленим.
"У нас ніхто з батьків поки не питав про сертифікат з вакцинації, просто вирішили щепити всіх у зв'язку з цими подіями", — розповіла KHARKIV Today менеджер івент-компанії Анастасія.
Минулого року діди морози та снігуроньки одягали маски, коли йшли у гості до нечисленних замовників, цього року від такої практики відмовилися, хоча ігри у близькому контакті з дітьми поки що під забороною до кінця епідемії коронавірусу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дід Мороз у Харкові переїхав. До нього не пустять нещеплених
"Цього року у нас набагато більше замовлень, ніж наприкінці минулого, якось менше стали люди боятися", — каже "дід мороз" Валентин.
З минулого року послуги на новорічні візити додому трохи подорожчали. Якщо у 2020-му пропозиції агентств стартували від 750 гривень, зараз мінімальне замовлення — від 850 грн за півгодинний візит. Можна обмежитись 15 хвилинами, буде на 100 грн дешевше. Чим ближче до півночі — тим дорожче. Якщо хочете бачити у себе Діда Мороза увечері 31 грудня, то готуйте 2 тисячі гривень, не менше.
Дід Мороз залишається найпопулярнішим новорічним персонажем серед харківських дітей, конкуренцію йому з кожним роком дедалі більше становить Святий Миколай, який приходить 19 грудня, а ось про Санта-Клауса, дуже популярного ще 10 років тому, всі майже забули. Фішка року — аніматори у костюмах наглядачів із серіалу "Гра в кальмара".
Дід Мороз приходить онлайн
У садках і школах до візитів діда мороза в період карантину ставляться по-різному, але у більшості навчальних закладів ранки заборонили ще минулого року. До школярів не можуть зайти не те що Діди Морози, але навіть батьки, та й самі вони не переходять із класу до класу.
У дитячих садках спочатку готуються до свята, але в останній тиждень все скасовують.
"Дід Мороз і Снігуронька лише ті, яких пропонує завідувачка. Оператор і фотограф теж. Вони й раніше проходили медогляд і брали довідку, робили флюорографію, тепер ще й ковід-сертифікати", — розповіла Марина Ільїна, мама вихованців дитсадка на Північній Салтівці.
Підготовка і збір грошей вже йшли повним ходом, але 15 грудня Діда Мороза скасували. Ранок пройде лише у компанії вихователів, а Дід Мороз запише дітям онлайн-вітання.
Цей формат стає дедалі популярнішим. Його довелося винайти минулого року, коли люди боялися пускати у помешкання сторонніх через коронавірус.
"Все це проходить у вигляді інтерактиву. Ми пропонуємо п'ять сценаріїв на вибір, в обумовлений термін Дід Мороз дзвонить по вайберу або іншому месенджеру, говорить з дитиною, називає її на ім'я. Крім того, ми надсилаємо дитині від Діда Мороза листа та розмальовку", - розповіла KHARKIV Today співробітниця креативного агентства Алла Кучеренко.
Такий відео-візит коштуватиме від 250 гривень.
Не далекий дух нового року і дорослим. Корпоративні гуляння у Харкові розпочнуться вже наступного тижня. Через ресторанні обмеження, куди не пускають нещеплених, багато хто відмічає в офісах, якщо дозволяє приміщення. Запросити туди Діда Мороза коштує в середньому 1500 гривень, але все залежить від побажань клієнтів і насиченості програми.