У Харкові планують створити окремі смуги для громадського транспорту
Депутати Харківської міської ради затвердили "План сталої міської мобільності".
У ньому йдеться про стратегію розвитку транспортної інфраструктури.
"У документі окреслені сценарії розвитку цієї галузі до 2050 року. Зокрема, в Харкові планують вдосконалити освітлення на вулицях, обладнати громадський транспорт системами інформування про загрозу надзвичайних ситуацій, облаштувати захисні споруди поблизу зупинок", — розповіли в пресслужбі мерії.
За даними Харківської міськради, 51% населення міста щодня користується громадським транспортом. На добу усі його види перевозять 1,3 млн. пасажирів, причому 45% з них користуються метрополітеном. Лише кожен п'ятий харків'янин щодня їздить в автомобілі.
З урахуванням цього у найближчі 25 років в мерії планують:
- виділити окремі смуги для громадського транспорту;
- будувати нові станції нових станцій метро;
- будувати велодоріжки та велопарковки;,
- створити пішохідну зону в центрі міста;
- впровадити безбар'єрні тротуари.
Головною проблемою громадського транспорту в Харкові є його застарілість та великі втрати під час війни, вказують автори "Плану міської мобільності", і пропонують поступово замінити старі трамваї, тролейбуси та вагони метро на нові.
"Це глобальний документ, який був відпрацьований разом з іноземними партнерами. Надалі ми будемо радитися з громадськістю та вносити в нього правки, адже створення сталої мобільності в умовах міста — це динамічний процес", — заявив міський голова Ігор Терехов.
Як писав KHARKIV Today, у 2025 році Харків отримає два мільярди гривень на будівництво метро із державного бюджету.