У Харкові планують створити окремі смуги для громадського транспорту

У міськраді також обіцяють будувати велодоріжки.

Депутати Харківської міської ради затвердили "План сталої міської мобільності".

У ньому йдеться про стратегію розвитку транспортної інфраструктури. 

"У документі окреслені сценарії розвитку цієї галузі до 2050 року. Зокрема, в Харкові планують вдосконалити освітлення на вулицях, обладнати громадський транспорт системами інформування про загрозу надзвичайних ситуацій, облаштувати захисні споруди поблизу зупинок", — розповіли в пресслужбі мерії.

За даними Харківської міськради, 51% населення міста щодня користується громадським транспортом. На добу усі його види перевозять 1,3 млн. пасажирів, причому 45% з них користуються метрополітеном. Лише кожен п'ятий харків'янин щодня їздить в автомобілі. 

З урахуванням цього у найближчі 25 років в мерії планують:

  • виділити окремі смуги для громадського транспорту;
  • будувати нові станції нових станцій метро;
  • будувати велодоріжки та велопарковки;,
  • створити пішохідну зону в центрі міста;
  • впровадити безбар'єрні тротуари.

Головною проблемою громадського транспорту в Харкові є його застарілість та великі втрати під час війни, вказують автори "Плану міської мобільності", і пропонують поступово замінити старі трамваї, тролейбуси та вагони метро на нові.

"Це глобальний документ, який був відпрацьований разом з іноземними партнерами. Надалі ми будемо радитися з громадськістю та вносити в нього правки, адже створення сталої мобільності в умовах міста — це динамічний процес", — заявив міський голова Ігор Терехов.

Як писав KHARKIV Today, у 2025 році Харків отримає два мільярди гривень на будівництво метро із державного бюджету.