У харківському метро попередили про труднощі з оплатою проїзду телефоном
Обіцяють, що незручності — тимчасові.
З вівторка 18 січня можливе тимчасове неспрацювання функції оплати проїзду за допомогою мобільних пристроїв на станціях Харківського метрополітену у валідаторах системи "Електронний квиток". Відповідний лист надіслав інвестор із запровадження автоматизованої системи з оплати проїзду "Електронний квиток" у міському електротранспорті ТОВ "ФК "Платіжний центр", повідомили у підземці.
"Безготівкова оплата за проїзд здійснюватиметься безпосередньо банківською карткою з функцією NFC", — розповіли у метро.
Детальну інформацію можна отримати за номером гарячої лінії — 0800505685.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коли у Харкові почнуть будувати нові станції метро і перегони між ними
Нагадаємо, сплатити проїзд за допомогою банківської картки або телефону можна не на всіх станціях метро. У вестибюлях, де такі термінали встановили, їх лише по одному. Ця функція користується популярністю, у годину пік збираються черги з охочих сплатити за проїзд у такий спосіб. У грудні у підземці обіцяли обладнати усі турнікети терміналами для приймання карток і платежів з телефонів.
Також у метро можна оплатити проїзд за допомогою E-ticket або картки харків'янина і одноразового квитка.