У харківських маршрутках встановлюють E-ticket

У трьох маршрутках встановлюють валідатори.

Маршрутки з валідаторами для оплати проїзду за допомогою E-ticket курсуватимуть від Роганського житлового масиву до станції метро "Індустріальна". Кількість поїздок для пасажирів поки необмежена.

Експеримент вирішили провести на короткому маршруті №71 (вулиця Зубарєва — вулиця 12 квітня). Більшість пасажирів Роганського житлового масиву — пільговики. Запустити оплату E-ticket в цих маршрутках планують наступного тижня. Про це повідомив директор підприємства "Авто-ОВІ" Валерій Дробушко, чиї автобуси курсують на цьому маршруті.

"Працюватимуть три машини. Ми подивимося, яка буде динаміка. Там короткий маршрут, пасажиропотоку великого немає. Думаю, наступного тижня запустимо", — пояснив перевізник.

За підрахунками перевізника, на цьому маршруті 55-60% пільговиків. Оплата за допомогою E-ticket допоможе з'ясувати хоча б приблизну кількість пасажирів, які платять за проїзд.

"Там не зрозумієш, де ці пільговики. Ми приїхали туди, я став сам і почав дивитися ці посвідчення, дивлюся на це закоханими очима, не знаю, дійсне чи недійсне. Це просто якийсь бардак. Я хочу зараз цю тему запустити і подивитися, який буде результат. Весь сенс в тому, що повинна бути у людини картка. Дивний момент якийсь виходить, в метро він їде з карткою, а в автобусі немає картки",— розповів Валерій Дробушко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До транспорту — без готівки. У Харкові в маршрутці можна платити смартфоном

У пільгових E-ticket не заклали обмеження на поїздки в маршрутці. Вартість проїзду за маршрутом автобуса №71 — вісім гривень.

"Поки пільговиків за кількістю поїздок не обмежують. Хочуть подивитися, як воно буде. Цей автобус іде до метро, ​​ми подивимося, чи буде змінюватися взагалі трафік. Ще ніхто не розуміє, як воно повинно спрацювати. Тому і взяли не на всі автобуси. Три автобуси — це не буде дуже кидатися в очі, і ми подивимося, що буде відбуватися", — додав Валерій Дробушко.

Директор підприємства "Авто-ОВІ" пояснив, маршрут №71 не дублює маршрути тролейбуса чи трамвая, але скільки триватиме експеримент — сказати складно.

"Ми поговорили з секретарем міськради [Ігорем Тереховим — ред.], він каже — давайте подивимося. Ми проведемо для себе, якщо буде нормально, то будемо далі розвивати цей проєкт. Я вважаю, що це правильно, це треба робити. Я думаю, за місяць ми не вирахуємо з цієї пандемією, запустимо і будемо дивитися, що відбувається, як динаміка, як трафіки змінюються", — повідомив перевізник.

Нагадаємо, 1 березня на сайті Харківської міськради опублікували петицію з проханням встановити валідатори для оплати проїзду в маршрутках. Для її розгляду потрібно зібрати п'ять тисяч підписів за три місяці. Поки її підписав 181 чоловік.