У харківських маршрутках встановлюють E-ticket
Маршрутки з валідаторами для оплати проїзду за допомогою E-ticket курсуватимуть від Роганського житлового масиву до станції метро "Індустріальна". Кількість поїздок для пасажирів поки необмежена.
Експеримент вирішили провести на короткому маршруті №71 (вулиця Зубарєва — вулиця 12 квітня). Більшість пасажирів Роганського житлового масиву — пільговики. Запустити оплату E-ticket в цих маршрутках планують наступного тижня. Про це повідомив директор підприємства "Авто-ОВІ" Валерій Дробушко, чиї автобуси курсують на цьому маршруті.
"Працюватимуть три машини. Ми подивимося, яка буде динаміка. Там короткий маршрут, пасажиропотоку великого немає. Думаю, наступного тижня запустимо", — пояснив перевізник.
За підрахунками перевізника, на цьому маршруті 55-60% пільговиків. Оплата за допомогою E-ticket допоможе з'ясувати хоча б приблизну кількість пасажирів, які платять за проїзд.
"Там не зрозумієш, де ці пільговики. Ми приїхали туди, я став сам і почав дивитися ці посвідчення, дивлюся на це закоханими очима, не знаю, дійсне чи недійсне. Це просто якийсь бардак. Я хочу зараз цю тему запустити і подивитися, який буде результат. Весь сенс в тому, що повинна бути у людини картка. Дивний момент якийсь виходить, в метро він їде з карткою, а в автобусі немає картки",— розповів Валерій Дробушко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До транспорту — без готівки. У Харкові в маршрутці можна платити смартфоном
У пільгових E-ticket не заклали обмеження на поїздки в маршрутці. Вартість проїзду за маршрутом автобуса №71 — вісім гривень.
"Поки пільговиків за кількістю поїздок не обмежують. Хочуть подивитися, як воно буде. Цей автобус іде до метро, ми подивимося, чи буде змінюватися взагалі трафік. Ще ніхто не розуміє, як воно повинно спрацювати. Тому і взяли не на всі автобуси. Три автобуси — це не буде дуже кидатися в очі, і ми подивимося, що буде відбуватися", — додав Валерій Дробушко.
Директор підприємства "Авто-ОВІ" пояснив, маршрут №71 не дублює маршрути тролейбуса чи трамвая, але скільки триватиме експеримент — сказати складно.
"Ми поговорили з секретарем міськради [Ігорем Тереховим — ред.], він каже — давайте подивимося. Ми проведемо для себе, якщо буде нормально, то будемо далі розвивати цей проєкт. Я вважаю, що це правильно, це треба робити. Я думаю, за місяць ми не вирахуємо з цієї пандемією, запустимо і будемо дивитися, що відбувається, як динаміка, як трафіки змінюються", — повідомив перевізник.
Нагадаємо, 1 березня на сайті Харківської міськради опублікували петицію з проханням встановити валідатори для оплати проїзду в маршрутках. Для її розгляду потрібно зібрати п'ять тисяч підписів за три місяці. Поки її підписав 181 чоловік.