Терехов прокоментував петицію про повернення оплати у метро
Харківський міський голова назвав самодіяльністю факт примусового збору підписів колективу КП "Харківський метрополітен" під петицією щодо повернення платного проїзду.
Ігор Терехов не підтримав петицію про повернення оплати у міському електротранспорті. Вона з'явилася на сайті Харківської міськради 28 березня, а минулого тижня у Харківському метрополітені почали змушувати співробітників збирати під нею підписи.
"Для збереження інфраструктури громадського транспорту міста, просто необхідно відмінити безкоштовний проїзд. Навіть оплата проїзду на минулорічному рівні дозволила б підприємствам мати кошти, хоча б частково, на оплату праці, електроенергії, тепла, тощо", - писав автор петиції.
За два місяці петицію підтримали 1757 людей, а коли факт примусового збору підписів став широко відомим, Ігор Терехов нагадав, що Харків залишається єдиним містом в Україні, де запровадили безкоштовний проїзд.
"Я обурений тим, що сталося в метрополітені, цією самодіяльністю, яка не вписується в логічні рамки в той час, коли ми робимо безкоштовний проїзд, тримаємося, на відміну від усіх міст, розуміємо, що для цього є фінансові можливості. Я сказав, що, коли ми не матимемо фінансових можливостей, я вийду і чесно скажу про це харків'янам. З ким ваше рішення було погоджено? Ви повертаєтеся до Радянського Союзу! Іншого я сказати не можу, це остання крапля. Я не звільняю вас, бо ми разом пройшли початок війни, лежали під російськими літаками, вибухами. Це вас врятувало. Але якщо ще раз будь-яке КП зробить щось подібне, незважаючи на особистості, я вижену", - сказав Терехов, звертаючись до керівництва метрополітену.
Документ щодо примусового збору підписів з'явився у багатьох Телеграм-каналах Харкова. У ньому начальник відділу кадрів просила звітувати про кількість співробітників, що підписали петицію. Підписання петиції, за її словами, "значно пришвидшить розгляд вказаної ініціативи органами місцевого самоврядування, що може позитивно вплинути на подальшу діяльність підприємства".
Нагадаємо, міський електротранспорт у Харкові працює рік безкоштовно. Через це інтервали між потягами підземці та автобусами дуже великі. Раніше Терехов говорив, що бюджету складно дотувати безкоштовний проїзд.
"Дуже важко. Дотуємо "Міськелектротранс". Чітку дату, скільки зможемо дотувати, не скажу. Буде залежати від міського бюджету. Не буде можливості — відверто скажу харків'янам. На наступний рік кошти заклали", — сказав мер наприкінці 2022 року.