Що робити, якщо карткою харків'янина не вдається сплатити за проїзд
Блокування картки E-ticket відбувається лише після активації картки харків'янина.
З усіма питаннями, пов'язаними з використанням картки харків'янина (X-card), можна звертатись на номер гарячої лінії. Про це 17 листопада повідомив куратор проєкту, директор "Офісу реформ Харкова" Павло Столбовий.
За його словами, однією з основних проблем є те, що для проїзду в транспорті карткою харків'янина намагаються скористатися відразу після її отримання. Насправді ж карта активується тільки з першого числа наступного місяця.
"Це питання часто піднімається при отриманні картки школярами. Якщо учневі видали картку в листопаді, то використовувати її як засіб оплати за проїзд у пасажирському транспорті він зможе лише з 1 грудня, після того, як корінець з картки буде передано до КП "Харківпас", де і відбувається активація картки харків'янина. До цього моменту необхідно користуватися карткою E-ticket", — розповів Павло Столбовий.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Отримав один пластик — здай інший. Куди повернути непотрібний E-ticket
Він уточнив, що блокування картки E-ticket відбувається тільки після активації картки харків'янина. Куратор проєкту запевнив, що проблеми з карткою — це поодинокі випадки, і по кожному з них проводиться розгляд.
"Ми зв'язуємося з кожним заявником, навіть якщо бачимо такі скарги у соціальних мережах. Зворотний зв'язок працює постійно. Тому проблема обов'язково вирішується", — підкреслив Павло Столбовий.
За словами куратора проєкту, після звернення заявників на номер гарячої лінії переважну більшість проблемних питань вирішили. Телефон гарячої лінії: 725-15-35.
Нагадаємо, картку харків'янина можуть отримати не лише жителі міста.